E-Mail
webnoob 5265
Export adresser i Forte Agent???
Fra : jens

Dato : 18-12-02 18:06

Jeg vil gerne kopiere mit adressekartotek fra en opsætning jeg kalder
Min Post til en anden jeg kalder Min News.

Jeg går i "File" ned i "addresses export" men så fatter jeg ikke
mere!!

Jeg ved jo ikke navnet på den fil i min Post hvor addresserne ligger??
Så kan jeg heller ikke vide hvor den skal lægges hen, så hvis jeg går
i "Help" gavner det mig ikke.

Er der ikke en venlig sjæl der vil skære det ud i pap????

med venlig hilsen Jens

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 18-12-02 18:55

jens skrev:

>Er der ikke en venlig sjæl der vil skære det ud i pap????

Filen hedder personel.aab
Hvis du ikke har adresser i min news i forvejen, kan du da bare
kopiere den over.

En dansk gennemgang af Hamsterens opsætning:
http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/ham-01.shtml

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-12-02 18:56

jens <fisherman@adr.dk> skrev :

>Jeg vil gerne kopiere mit adressekartotek fra en opsætning jeg kalder
>Min Post til en anden jeg kalder Min News.

Adressebogen er personal.aab som ligger i data.

Du kan blot kopiere den fra den ene opsætning til den anden.

Fra : jens

Dato : 18-12-02 23:38

On Wed, 18 Dec 2002 18:56:14 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Adressebogen er personal.aab som ligger i data.
>
>Du kan blot kopiere den fra den ene opsætning til den anden.

Tak til dig og Ks,.

Jeg kom ud for noget jeg syn's mærkeligt - - tre fire gange prøvede
jeg at højreklikke og kopiere filen personal.aab i Stifinder min post,
åbnede så Min News men kunne ikke finde nogen "Sæt ind" ved at
højreklikke igen??? Så gik jeg op i edit i stedet og så virkede det
- - - meeeeeget møstisk syn's jeg???

mvh Jens