PPPoE
Fra : Mac User

Dato : 06-03-01 08:30

Kender nogen til et program til Mac der kan få min Mac til at køre adsl over
ethernet via PPPoE?
På denne måde kan jeg køre direkte fra mit skillefilter ind i mit netkort
uden brug af router.

På forhånd tak
Thomas
-
G4@mail.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 06-03-01 18:06

In article <9823kr$7mh$1@news.inet.tele.dk>, "Mac User" <mac@user.com>
wrote:

> [...]
> ethernet via PPPoE?
> På denne måde kan jeg køre direkte fra mit skillefilter ind i mit netkort

IPNetRouter.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-03-01 00:43

Martin Edlich <newsspam@mail.edlich.dk> wrote:

> IPNetRouter.

og Airport 1.3, hvis det skulle have interesse.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg er boligløs i København fra 1 april

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-03-01 01:00

In article <1epvik5.1uaaq5hibky6rN%reippuert@mac.com>,
reippuert@mac.com (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> og Airport 1.3, hvis det skulle have interesse.

Jeg overvejede godt nok selv at nævne den, men den kræver jo lidt
hardware.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Karl Antz

Dato : 07-03-01 09:19

Såvidt jeg husker - correct me if I am wrong - tillader
Airportsoftwaren at udnævne en computer til Software-basestation. Åsså
skulle det vel ikke byde på de store problemer. Indrømmet - jeg har ikke
prøvet det selv, men det burde virke.

Hilsen ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-03-01 17:43

In article <1epw6ur.oy8x8xfnguh6N%karlantz@isa.dknet.dk>,
karlantz@isa.dknet.dk (Karl Antz) wrote:

> Såvidt jeg husker - correct me if I am wrong - tillader
> Airportsoftwaren at udnævne en computer til Software-basestation.

Det kræver et Airport-kort i Mac'en.

--
MVH
Martin Edlich