3 70èr numre???
Fra : Jan Andersen

Dato : 17-12-02 23:57

Er der nogle som kan nikke gengældende til disse tre numre fra 70èrne,
og fortælle mig hvem de nu var med?
Jeg mener titlerne er disse? men er ikke sikker.
1.You can`t hide,you love away? Lidt henad countrystil.
2.How sad? Lidt "10cc stil."
3.Mailtrain? Lidt hen af "Guy`s and Doll`s" .

Tak Jan Andersen.

Fra : Pia.H.

Dato : 18-12-02 20:54

"Jan Andersen" <jpa@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1.You can`t hide,you love away? Lidt henad countrystil.
> 2.How sad? Lidt "10cc stil."
> 3.Mailtrain? Lidt hen af "Guy`s and Doll`s" .

Er det mon You've got to hide your love away, med The Beatles,
du tænker på. Den er godt nok fra 60'erne.
Sweet Sensation har lavet et nummer i 1976 der hedder Mail train.

Pia.

Fra : Jan Andersen

Dato : 19-12-02 00:26

"Pia.H." <pia.h@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Pia.
>
>Beatles melodien kender jeg godt, den er det ikke.Det er senere.
Efter at have været inde på en biografi om "Sweet Sensation", har du ret
det er dem, så det skal du have tak for.
Jan.

Fra : Jan Andersen

Dato : 19-12-02 08:35

> [...]
> du tænker på. Den er godt nok fra 60'erne.
> Sweet Sensation har lavet et nummer i 1976 der hedder Mail train.

Beatles numret kender jeg, det er ikke det,det er senere.
Efter at have været inde på en biografi side med "Sweet Sensation"
kan jeg se at du har ret med hensyn til dem, så det skal du have tak for.
MVH Jan.

Fra : Pia.H.

Dato : 19-12-02 12:20

> [...]
> Efter at have været inde på en biografi side med "Sweet Sensation"
> kan jeg se at du har ret med hensyn til dem, så det skal du have tak for.

Her er to numre jeg har fundet i en database.
Don't hide your love away, Andy Fraser 1975
Hide your love away, Tim Rose 1972

Pia.

Fra : Siggi87

Dato : 19-12-02 16:32

"Jan Andersen" skrev d. 17-12-02 23:57 dette indlæg :
> [...]
>
> Tak Jan Andersen.
>
> Jeg har ikke kunnet finde et nummer der hedder "you can't hide your
love away", men hvis den hedder "You got to hide your love away", så
findes den i flere forskellige versioner. Jeg er ikke sikker, men jeg
tror at den oprindelig er lavet af Beatles. Den er bla. også spillet af
Pearl Jam.

Med hensyn til "How sad" så er den eneste sang jeg kender med det navn
lavet af Nik Kershaw. Om det så lige er den sang du leder efter kan jeg
jp ikke sige.
Den sidste sang du nævner "Mailtrain" kender jeg desværre ikke.

http://www.kandu.dk/