Hvon faen skiller man sådan
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-12-02 22:34

Yo folks!

Jeg har en gaaaaammel Performa 6400 stående, som dels har fungret som
skrivemaskine, dels som filserver. Det er den glimrende til - der kan godt
nok ligge mange tekst-dokumenter på 2 GB.
Nu ser det ud til at disken er stået af - det er i hvert fald umuligt at
starte fra maskinen, og startes der fra en Norton i passende version, er
den eneste disk der mountes Norton-CD'en.
No probs, tænkte jeg og troede at jeg med en skruetrækker og et snuptag da
bare kunne skille maskinen ad og proppe en anden disk i. Men, næh nej, så
let går det ikke. Jeg kanganske enkelt ikke finde ud af at skille skidtet
ad. Jeg kan sagtens trække skuffen med bundkort, ramsokler osv. ud, men
resten af kabinettet det sidder fast - rigtig godt fast.
Jeg kan ikke finde nogen hjælp på Apples hjemmeside, ej heller ved et par
tidligere Performa 6400/65 ejere. Nogen her der ved hvordan man gør?

Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11
Fax 75 51 47 11

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 18-12-02 00:01

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:
> Jeg kan ikke finde nogen hjælp på Apples hjemmeside, ej heller ved et par
> tidligere Performa 6400/65 ejere. Nogen her der ved hvordan man gør?

Du kan hente en take-a-part manualpå min ftp:
ftp.ravnekrogen.dk/FTP/public/
Den hedder "powermac.perf_6400.6500.pdf" og fylder 5,6 M.
--
Preben Bødker Nielsen
preben@ravnekrogen.dk

Fra : Kell Christensen

Dato : 18-12-02 10:13

Preben Bødker Nielsen <null@mail.dk> wrote:
---
> Du kan hente en take-a-part manualpå min ftp:
> ftp.ravnekrogen.dk/FTP/public/
> Den hedder "powermac.perf_6400.6500.pdf" og fylder 5,6 M.
Øv - jeg kan ikke finde den - er URL rigtig?

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 18-12-02 00:58

null@mail.dk writes:
>Du kan hente en take-a-part manualpå min ftp:
1000 tak - hjælpsomhed er vidunderligt at opleve - så får oldsagen
alligevel lov til at leve lidt længere!

Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11
Fax 75 51 47 11

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 18-12-02 14:25

null@mail.dk writes:
>Du kan hente en take-a-part manualpå min ftp:
>ftp.ravnekrogen.dk/FTP/public/
>Den hedder "powermac.perf_6400.6500.pdf" og fylder 5,6 M.
Jeg kan ikke komme ind på sitet
Jeg får en fejlmeddelelse, der medelere at der er en uventet fejl!

Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11
Fax 75 51 47 11

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 18-12-02 23:49

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> Jeg kan ikke komme ind på sitet
> Jeg får en fejlmeddelelse, der medelere at der er en uventet fejl!

UPS.
Er det bare mit link, som er angivet forkert?
Duer ftp.ravnekrogen.dk ikke?
(kan ikke selv checke, da jeg sidder bag routeren)
--
Preben Bødker Nielsen
preben@ravnekrogen.dk

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 18-12-02 15:35

Tak til alle for hjælp og gode råd. Et venligt menneske sendte mig nogle
sider fra servicemanualen og det viste sig at være uhyre simpelt. Fronten
vippes blot af, og så spiller maskinen - hele operationen tog under 5
minutter. Maskinen står nu og spinder igen.

Frank Løkkegaard

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 19-12-02 10:16

null@mail.dk writes:
>Er det bare mit link, som er angivet forkert?
>Duer ftp.ravnekrogen.dk ikke?
>(kan ikke selv checke, da jeg sidder bag routeren)

Desværre - det virker fortsat ikke herfra.

Frank Løkkegaard