Er der radio i Nokia 5210?
Fra : johan

Dato : 17-12-02 21:46

Jeg var nede i TDC-butikken for at høre hvad han kunne sælge mig den for
uden abb. Og så spurgte jeg om hvad et headset kostede til - 199,- i stereo.
Så spurgte jeg hvorfor det skulle være i stereo, jo sagde han, fordi at
5210'eren havde radio!
MEN jeg har ikke kunnet finde noget om nogen radio i Nokia 5210 på hverken
nokias hjemmeside eller andre, så har han misforstået eller was?
Han sagde også at samme tlf. kostede 1599,- UDEN oprettelse af abb., men på
deres egen eShop kosten den altså 1899,- uden abb.

- johan

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 17-12-02 22:07

"johan" <joeyj0007@hotmailFJERN.com> skrev i melding
> [...]
> Han sagde også at samme tlf. kostede 1599,- UDEN oprettelse af abb., men

> deres egen eShop kosten den altså 1899,- uden abb.

Nei. Det finnes i 6510, 6610, 7210 og 8310.

Radio kommer dessuten i flere av Nokias modeller som kommer i salg tidlig i
2003, blant annet 5100, som har en del likhetstrekk med 5210.

Det går dog an å kjøpe radio/mp3-spiller som er kompatibel med bl.a 5210.
http://www.nokia.no/mobiltelefoner/5210/acc_wearables.html

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : johan

Dato : 17-12-02 22:20

Tak for svaret - jeg tænkte det nok - desværre.

- johan