Priser ifm flytning af selskab.
Fra : Mona

Dato : 17-12-02 21:26

hejsa.

Jeg vil gerne have ISDN nu (kan ikke få ADSL, desværre), og jeg
overvejer at skifte selskab samtidig.

Er der nogen her, som ved hvor der er gode tilbud?
Jeg har også fire mobiltelefoner (private), som jeg evt. vil
flytte samtidig.

Jeg vil meget gerne have modem, telefon, trådløs telefon eller
andet med i prisen...

Jeg har været omkring TDC, Tele2, Telia, men jeg kan ikke se
aktuelle tilbud på deres sider.

Mvh

Mona

Fra : Jakob Houkjær

Dato : 18-12-02 10:45

"Mona" <mismo@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> andet med i prisen...
>
> Jeg har været omkring TDC, Tele2, Telia, men jeg kan ikke se

TDC TDK har i øjeblikket gratis konvertering :
http://www.teledanmark.dk/menu/sm0986.htm (se under Aktuelle tilbud)

http://shop.teledanmark.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da/-/DKK/Brow
seCatalog-Start;sid=0mI-w-Bqo_8-4d5qkVT-ayZEhfZb6yCrKOo=?CatalogCategoryID=3
sEKamlD62UAAADl523aCa%2e0 kan du se priser på ISDN-adaptere.

Jakob Houkjær
Jeg repræsenterer med dette indlæg ej TDC Internet