opere 308 omstilings anlæg
Fra : Lars Madsen

Dato : 17-12-02 21:02

hej ng

jeg har fået fat i et opera 308 omstilingsanlæg men mangler brugsforviringen

så jeg kan programere det det har 3 byliner og 8 lokal linere

teledanmark har solgt dem i sin tid

jeg har søgt rundt ude på nettet uden held

så hvis der var en her i grupen der havde en jeg kunne få en kopi af ville
det bare være lykke

Vh. Lars Madsen
Download2@mail.dk

Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-12-02 00:07

Det er MDS Gateways (www.mds.ie) der har lavet Opera anlæggene, men er 308
ikke en Menuet?

Jeg tror jeg har manualerne til Opera 16-32 og Menuet 308.

Thomas

Fra : Lars Madsen

Dato : 18-12-02 01:27

"Thomas Jensen" <tkjSSLLEETT@tdc-broadband.dk> skrev i en meddelelse
> Det er MDS Gateways (www.mds.ie) der har lavet Opera anlæggene, men er 308
> ikke en Menuet?
>
> Jeg tror jeg har manualerne til Opera 16-32 og Menuet 308.
>
> Thomas

hej thomas

har lige fundet en vejledning både til den nye menuet 308 isdn og den gamle
uden isdn
de taste koder dere står der virker desvære ikke på min så det er nok ikke
helt den samme

øv øv

mvh. lars madsen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-12-02 11:25

OK, jeg kan godt se MDS Gateways har lavet nogle Opera 308, men det må være
en gammel sag efterhånden.
Prøv at ringe der over, de har manualerne (på engelsk) som Word filer som de
gerne mailer hvis man spørger lidt pænt. Hvis det er Tele Danmark der har
solgt det har de sikkert også manualer på lager til en 50-100 kr. på 80 80
80 90.

Mvh
Thomas

Fra : Bulldog

Dato : 19-12-02 12:57

Jer tror at du kan bruge lidt af det der står her.

http://www.voxtream.com/Customer/PBXdanishTM.html

http://www.kandu.dk/