Nokia 9110 Spørgsmål
Fra : Søren Vagner

Dato : 17-12-02 20:15

Hej alle sammen

Jeg er måske ved at købe denne svinger (giver sku ik gi 5-6000 for de
nyeste) godt nok er den brugt men hva fanden billig er den sku... men jeg
har et par spørgsmål som jeg håber kan hjælpe mig med

Det med at man kan få sine private e-mail på telefonen kan det også virker
nu her hvor den er så gamle tror i den understøtter f.eks Outlook Express
(jeg har ved CyberCity abo) ???
Hvis man skal forbinde sin telefon med sin computer så skal der jo et kabel
til men så er det lige jeg tænkte om det så også understøtter det når nu jeg
har Xp Pro ??

Er der nogle der har nogler erfaringer med denne telefon ? så bare kom frem
med dem både de svage og gode sider af den ???

På forhånd tak for de forhåbenlige gode svar

Fra Søren

Fra : Søren Vagner

Dato : 18-12-02 18:22

Hallo

Der må da være nogen der kender til den og bare nogenlunde kan svare på
spørgsmålet

Fra : Søren Vagner

Dato : 18-12-02 19:41

Kom nu

Står her og skal vælge om jeg skal købe den, eller ej. køber den kun hvis
den understøtter det,, HJÆLP

Fra : Kongen

Dato : 22-12-02 21:01

Private e-mail på telefonen betyder at du kan enten synkronisere med din pc.
virker ikke med MS-express, eller du kan hente dem via POP3. men kun med
9.600 kbit/s. og Ja cybercity understøtter mobilt opkald. du kan rent
faktisk få deres vejledning på deres HP