rmi problem
Fra : Lars Hansen

Dato : 17-12-02 20:03

hej jeg har et rmi problem når jeg skal få en JOptionPane vis i gui går mit
program ned når jeg så lukker serveren så vise JOptionpanen

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 20-12-02 04:29

Lars Hansen wrote:

> hej jeg har et rmi problem når jeg skal få en JOptionPane vis i gui går
> mit program ned når jeg så lukker serveren så vise JOptionpanen

Lars, du får næppe hjælp ud fra ovenstående fejlbeskrivelse. Flere detaljer
er et skridt i den rigtige retning.

--
Jonas Kongslund <jonas(at)kongslund.dk> http://www.kongslund.dk/
The programmer, like the poet, works only slightly removed from pure