Centrer i html
Fra : Jutta

Dato : 17-12-02 19:56

Jeg kunne tænke mig at vide hvordan man centrerer fotos og tekst i fx.
et svar på et vb bulletin board. Jeg har meget lidt kendskab til html,
men kan dog gøre tekst fed, farvet og forskellig str. Jeg kan også bruge
  men det er jo langtfra optimalt. På dette board bruger man disse tags:
fed skrift i stedet for de almindelige tags <b>. Jeg har prøvet
[center] og selvfølgelig slut tag, men det virker ikke.

Kan nogen hjælpe?

http://www.kandu.dk/

Fra : jopa

Dato : 17-12-02 20:13

Jutta wrote:
> Jeg kunne tænke mig at vide hvordan man centrerer fotos og tekst i fx.
> et svar på et vb bulletin board. Jeg har meget lidt kendskab til html,

[img align=right]http:www.ditweb.dk/mappe/billede.jpg[/img]

Ved ikke lige om dit ? hører hjemme her

--

jopa