urinsex
Fra : pia15

Dato : 17-12-02 18:41

Er der nogen der vil fortæle mig hvor jeg finder noget om urinsexlege og
lignende
og om der er nogen der dyrker det tit.
Min fyr er helt vild efter at få mig til det.
Er der nogen der vil fortælle mig hvor tit man skal barbere sig på
missen.
hilsen lille mig.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 17-12-02 18:55

"pia15" <pia15.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Min fyr er helt vild efter at få mig til det.
> Er der nogen der vil fortælle mig hvor tit man skal barbere sig på

Hejsa!

Jeg vil lige starte med at sige at jeg IKKE tænder på urinsex, men hver sin
smag :)

Dog vil jeg svare på dit sidste spørgsmål... Mht. intimbarbering, så er det
efter min overbevisning at man skal gøre dette hver dag for at det er pænt
og rart at se på og røre ved... Min kæreste gør dette, alene for at undgå
knopper og lign. fra barbering !

Held og lykke med barberingen

/ Jonas M. Nielsen

Fra : Tomas O.

Dato : 17-12-02 20:14

"pia15" <pia15.news@kandu.dk> wrote in

> [...]
> Min fyr er helt vild efter at få mig til det.
> Er der nogen der vil fortælle mig hvor tit man skal barbere sig på

http://www.sexuality.org/l/fetish/ws.html

Her er der lidt om det hvis du kan engelsk.

Tomas

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 17-12-02 22:03

"pia15" <pia15.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der vil fortæle mig hvor jeg finder noget om
urinsexlege og
> lignende

Næh, google plejer at være din ven.

> og om der er nogen der dyrker det tit.

Det er der, personligt kender jeg dem dog ikke.

> Min fyr er helt vild efter at få mig til det.

Jamen hvis du så ikke har noget imod det, kan I vel bare starte i
det stille. Hvis du alligevel sidder ovenpå, er det jo bare at
lade vandet, og så se om det har den ønskede effekt.

> Er der nogen der vil fortælle mig hvor tit man skal barbere sig

> missen.

Personligt foretrækker jeg at det kun bliver gjort hver 2-3 dag,
jeg kan nemlig godt lide variationen mellem at det er helt glat,
og at det kradser lidt. Det må dog i sidste ende være op til dig
selv, da det jo er dig der skal mærke det mellem benene.

Lars

Fra : Arne Jensen

Dato : 10-01-03 14:45

On Tue, 17 Dec 2002 22:02:34 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

> [...]
>og at det kradser lidt. Det må dog i sidste ende være op til dig
>selv, da det jo er dig der skal mærke det mellem benene.

Må jeg komme med et alternativ?!

Aldrig!

Aldrig er jo et rimeligt bastant ord, men så i det mindste et eller
andet sted mellem det og hver dag:)

Der er vel ingen der siger at piger absolut skal barbere sig i
skridtet... Jeg ved godt det er meget almindeligt, og for så vidt også
ganske praktisk hvis man ikke bryder sig om at få hår i munden;)

Men ærligt talt.. Piger behøves altså ikke fjerne al hårvækst ud over
den på hovedet.. Skulle hårvæksten være kraftig kan der alternativt
bruges en saks til at fjerne det værste, og evt. en skraber i
siderne.. Det er faktisk ikke alle der tænder på det der lolita-look
af glatbarberede skamlæber og "pornostribe/tot"
Det gør faktisk ikke noget at der sidder små perler i hårene når hun
er rigtigt tændt.. Der er ligesom syn for sagn:)

Hvis jeg får lov til at lege med barbergrej er det frækt intimt og
sexet.. Hvis hun gør det hver dag er det en rutine jeg kan få lov til
at udføre. Hvis hun barbere sig for forandringens skyld er det
overraskende og lækkert.

Der er faktisk mange måder at se på den side af sagen

Som ørkenens sønner så smukt synger:

Hos kvinder er behåringen
en ganske anden sag
på øjenbryn
under armene
og ben skal de rives af
på grund af tanga trussen
barberes hele kanten
og bliver det ikke gjort
ender hårene hos mænner'ne
i mellem tænderne

:)

Venligst
Møffe

Fra : Hjernebark

Dato : 20-12-02 22:36

> Er der nogen der vil fortælle mig hvor tit man skal barbere sig på
> missen.

Når du kradser på kinderne!!!!