Vs. multimenu!
Fra : Tom Rysz

Dato : 23-11-00 18:03

Jeg har to problemer, som jeg søger løst igennem dette panel.
Jeg har opbygget en java app. til menufunktion med en række underpunkter.
Jeg ønsker som nr. 1 at den åbne menu, forbliver åben når man vælger et af
underpunkterne, således at man til enhver tid kan gå ud og vælge et af de
andre underpunkter.
Som nr. 2 skal de allerede besøgte steder blive markeret, således at
besøgende har et overblik over hvor de har været.
Menuen kan findes på adressen www.danskmultimedia.com/primo
Jeg har prøvet at opbygge siden i frames, men menuen nulstiller alligevel
hver gang jeg vælger underpunkt. Jeg vil være meget taknemmelig for en evt.
løsning på disse problemer.
Med venlig hilsen
Tom Rysz

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 23-11-00 19:54

Tom Rysz <trysz@post2.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har prøvet at opbygge siden i frames, men menuen nulstiller alligevel
> hver gang jeg vælger underpunkt. Jeg vil være meget taknemmelig for en

Jeg har fundet et brugbart script på www.dynamicdrive.com som jeg så
har modificeret til mit eget brug, der er temmelig tæt på det du beskriver.
Jeg har brugt det script der hedder "Smart Folding Menu Tree", som frit
kan downloades. Du kan se scriptet i funktion i navigationsrammen på
http://stamptravel.dht.dk

mvh
Ann Mette Heindorff