3510
Fra : Erik Munck

Dato : 17-12-02 17:03

Hej gruppe

Jeg skal til Kbh på søndag og vil gerne have "åbnet" en Nokia 3510 medens
jeg venter. Hvem kan jeg kontakte ? Det skulle være en julegave.

med venlig julehilsen
Erik Munck

Fra : Kim

Dato : 17-12-02 17:09

Osse hér...2 stk... Gerne på Ama'r.

Mvh, Kim

Fra : Morten

Dato : 17-12-02 17:27

www.dkunlock.dk

Der kan du finde en, ellers kan jeg i roskilde hvis du kommer forbi der...