Vinterkørsel?
Fra : Peder

Dato : 17-12-02 16:54

Hej

Jeg må lige lække lidt begejstring.
Den 27/12-31/12 skal jeg på bane
http://makeashorterlink.com/?J1FF55CC2

Og vejret p.t.:
http://weather.cnn.com/weather/forecast.jsp?locCode=LELC

Ahh. det bliver rart.
--
Peder
SGSXR750
VV40
VWSharan

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 17-12-02 18:48

> Hej
>
> Jeg må lige lække lidt begejstring.
> Den 27/12-31/12 skal jeg på bane

Lucky basta.. Jeg er da ik' spor misundelig...
God tur!
--
Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : SLP/JM

Dato : 17-12-02 22:06

"Peder" <peder.eskildsen@@@@hotmail.com> skrev i > Jeg må lige lække lidt
begejstring.
> Den 27/12-31/12 skal jeg på bane
> http://makeashorterlink.com/?J1FF55CC2

Svin
Der er godt nok langt derned. Kører du derned i bil, eller flyver du?

--
Susanne

Fra : Peder

Dato : 18-12-02 12:55

On Tue, 17 Dec 2002 22:05:34 +0100, "SLP/JM" <Madcat@c.dk> wrote:

>"Peder" <peder.eskildsen@@@@hotmail.com> skrev i > Jeg må lige lække lidt
>begejstring.
>
>Svin
>Der er godt nok langt derned. Kører du derned i bil, eller flyver du?

tak tak

Flyver. Rehms arrangerer transport af MC fra Tyskland. Min er
"tilfældigvis" dernede. Ellers havde vi nok kørt, men så skulle vi
køre juleaften :'(

--
Peder
SGSXR750

Fra : Peder

Dato : 18-12-02 12:55

Fra : SLP/JM

Dato : 19-12-02 17:04

"Peder" <peder.eskildsen@@@@hotmail.com> skrev

> Flyver. Rehms arrangerer transport af MC fra Tyskland. Min er
> "tilfældigvis" dernede.

Af ren nysgerrighed kunne vi godt tænke os at vide, hvor meget du regner med
i alt at ofre på transport, overnatning, banedage etc? Jesper er helt syg
efter, at vi skal gøre det samme til næste år.

--
Susanne

Fra : Peder

Dato : 20-12-02 09:20

On Thu, 19 Dec 2002 17:03:54 +0100, "SLP/JM" <Madcat@c.dk> wrote:

> [...]
>i alt at ofre på transport, overnatning, banedage etc? Jesper er helt syg
>efter, at vi skal gøre det samme til næste år.

Så tror jeg ikke du skal vide det. Men jeg kan måske lække det for
Jesper.
Jeg tror det bliver en one-off. Jeg har lige købt hus, så deet.

Nej jeg skal gerne give dig et billede. Tricket er at tage det i små
bidder, så man glemmer hvor meget det er i alt.
Vi laver en ferie ud af det og bliver der i 10 dage. Der er 5 dage på
banen.

Pr. person:
Banedage: €300 ~ kr. 2.250,-
MC Transport fra Tyskland: €180 ~ kr. 1.350,-
Fly Alicante retur ca. kr. 3000,-
Billeje a.h.t. Alicante <-> Cartagena €229 for 10 dage ~ 1.720 fordelt
på 4 = kr. 430,-
(Vi lejer en Focus st.car så der er plads til 4 med bagage - er man
færre, kan det gøres billigere)
Hus til max. 8 i 10 dage £595 ~ kr. 6.850
delt på 7 mennesker ~ kr. 980,-

Altså ca. 8.000,- pr. person. Vi er 4 fra DK og mødes med nogle tyske
bekendte dernede.
Dertil kommer transport af mc til Tyskland, eller at man får den
transporteret selv fra DK derned.
Og selvfølgelig dæk og brændstof.
--
Peder
SGSXR750

Fra : Martin

Dato : 18-12-02 07:32

ja jeg er enig med susan....

SVIN ! ;-]

Martin.
Med fireblade i garagen der står og kalder på ham om natten....
(gør det svært at sove )

Fra : Martin

Dato : 18-12-02 07:32

ja jeg er enig med susan....

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-12-02 17:33

"Peder" <peder.eskildsen@@@@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg må lige lække lidt begejstring.
> Den 27/12-31/12 skal jeg på bane

Ha! Så kommer jeg før dig! En hel dag!
Jeg skal på bane 26/12... I Arden... Sammen med de andre rødder.

Rittig

Fra : Peder

Dato : 19-12-02 09:14

On Wed, 18 Dec 2002 17:33:28 +0100, "Claus Rittig"
<ClausRittig@Hotmail.Com> wrote:

>"Peder" <peder.eskildsen@@@@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Ha! Så kommer jeg før dig! En hel dag!
>Jeg skal på bane 26/12... I Arden... Sammen med de andre rødder.

Lyder heller ikke ringe.
Jeg flytter iøvrigt til Roskilde i februar og overvejer om jeg skulle
prøve at overtale min bedre halvdel til, at vi anskaffer en åf-råhder.
Hedeland er lige om hjørnet
--
Peder
SGSXR750

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 19-12-02 10:27

> Jeg flytter iøvrigt til Roskilde i februar og overvejer om jeg skulle
> prøve at overtale min bedre halvdel til, at vi anskaffer en åf-råhder.
> [...]

Jamen velkommen til...

--
Rune (fra Roskilde)

Fra : Buck

Dato : 18-12-02 08:23

Kalder du det "vinterkørsel" ?? *<

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Peder

Dato : 19-12-02 09:13

On Wed, 18 Dec 2002 08:22:52 +0100, "Buck" <buck@sol.dk> wrote:

>Kalder du det "vinterkørsel" ?? *<

Det er da vinter i Spanien
I går var der f.eks. kun 21 grader i Cartagena
--
Peder
SGSXR750