Videotelefoni på Mac (med Windowsbrugere)
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 17-12-02 16:49

Da PowerMaccen kom frem for en evighed siden var dette det hotteste. Kan
man konferenciere (eller hvad det hedder) med Windowsbrugere på noget i
stil med NetMeeting?

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 17-12-02 20:41

jens.rasmussen@jubiipostadresse.dk (Jens Rasmussen) writes:

> Da PowerMaccen kom frem for en evighed siden var dette det hotteste. Kan
> man konferenciere (eller hvad det hedder) med Windowsbrugere på noget i
> stil med NetMeeting?

Y messenger kan klare billedsiden. Lydsiden mangler desværre stadig.

http://bigfoot.com/~thunderbear
Det skete i de dage i november engang
at de første dataloger satte julen igang...

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 17-12-02 21:06

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> wrote:
> Y messenger kan klare billedsiden. Lydsiden mangler desværre stadig.
OK, den har jeg, men ved ej hvorn den virker.
Hvad med VocalTec?
De havde i 1996 et produkt til videotelefoni med billedside, som dengang
var mangelfuld, da 28,8 kbit var den vildeste hastighed. Men de ser ud
til at have skiftet fokus.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 17-12-02 21:39

jens.rasmussen@jubiipostadresse.dk (Jens Rasmussen) writes:

> OK, den har jeg, men ved ej hvorn den virker.

Put et understøttet kamera i maskinen, og kig på videooptions.
Herefter kan du slå dit webcam til i vinduerne, hvorefter andre kan
vælge "View my webcam" i oversigten. That's it.

> Hvad med VocalTec?
> De havde i 1996 et produkt til videotelefoni med billedside, som dengang
> var mangelfuld, da 28,8 kbit var den vildeste hastighed. Men de ser ud
> til at have skiftet fokus.

Aldrig hørt om dem.

Det er en vigtig markedsparameter med lyd og billeder i instant
messenger afdelingen - derfor er det sådan et produkt du skal bruge.
Er der nogen der ved om Microsoft klienten til mac kan arbejde med
lyd/billeder?

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 18-12-02 01:17

Tag et kig på www.ivisit.com.