7210> overførsel af Java + Op-logo
Fra : Ian

Dato : 17-12-02 15:27

Findes der et program der kan downloade Java aplikationer fra telefonen og
over på pc som en slags backup?
PC Suite er så vidt jeg kan se kun envejs. Det kunne være rart at kunne
gemme Javaspil osv på pc til senere brug før man sletter dem i telefonen for
at få plads til nye.

Er der forresten andre end mig der har problemer med at overføre
operatørlogoer til telefonen feks via Logomanager?
LM viser at telefonen har fået nyt logo, men det bliver ikke vist i
telefonen og mappen "operatørlogoer" er tom.
Eneste måde jeg har kunne gøre det er ved at sende "on the air".

Mvh Ian