Sex med dyr ?
Fra : Peter Martyn

Dato : 17-12-02 14:56

Har lige passet en vens hund. En stor dejlig sort køtter.

På et tidspunkt lå jeg på gulvet og legede med den og kunne
mærke en erektion var på vej. Det skal lige tilføjes en det er
en tæve og den er i løbetid.

Tanken strejfede mig. At have sex med hund. Men der er langt
fra tanke til handling. Jeg tror hunden kunne fornemme mine
tanker for på et tidspunkt vendte den numi'en mod og mig kikkede
bagud med et smil og et blink i øjet. DEN VILLE HA' MIG !

Jeg læste et andet indlæg i dss omkring samme emne:

Findes der mon en bondemand der vil leje sin stald ud med grise og køer
så man i ro og mag kan have sex med de forskellige tilgængelige
kreaturer ? Jeg ved der er flere der syntes det er kinky at kneppe
en gris/ko imens andre dyr kikker på. Evt. kan man få staldkarlen til
at vidde hele baduljen så man har noget at onanerer efter når
konen har hovedpine.

Ønsker Jer alle godt nytår . Lad os håbe dss vil blive på den høje
standard den har pt. Aldrig har der været så mange interessante
indlæg !

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 17-12-02 15:03

> [...]
> en gris/ko imens andre dyr kikker på. Evt. kan man få staldkarlen til
> at vidde hele baduljen så man har noget at onanerer efter når

Ingen anelse - men du kan jo prøve at forhøre dig