Hvad hedder efterfølgeren til Boulder Dash~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 17-12-02 14:33

Og kan man spille den (eller boulder dash) på en nutidig PC?

Mvh Thomas

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 17-12-02 17:56

On Tue, 17 Dec 2002 14:32:56 +0100, "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote:

> Og kan man spille den (eller boulder dash) på en nutidig PC?

Efterfølgeren til Boulder Dash hedder ikke overraskende Boulder Dash
II. Hvis du vil have en mere nutidig version, skal du nok gå efter det
ganske glimrende Diamond Caves II, som nærmest er en konvertering af
Emerald Mine fra Amiga'en. Det kan downloades her:

http://www.diamond-pro.com/

Venligst
Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 17-12-02 18:11

"Thomas Finnerup" <TF@Picco.dk> skrev i en meddelelse

> Efterfølgeren til Boulder Dash hedder ikke overraskende Boulder Dash
> II.

:)

> [...]
> ganske glimrende Diamond Caves II, som nærmest er en konvertering af
> Emerald Mine fra Amiga'en. Det kan downloades her:

Takker.