Andet multimedie
bentjuul 3670
Digitizer / tablet
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 17-12-02 14:21

Til mindre tegneopgaver o.lign. er jeg på udkig efter en digitizer. I
første omgang har jeg set på Wacom, men jeg fandt også denne fra Trust:

http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=12579

- Trådløs og trykfølsom pen
- 8" x 6" tablet
- 3048 lpi opløsning (lpi, hvad er det?)

Er den mon et godt køb til 750,-? Det er jo noget billigere end Wacom
Intuos2 A5 til 2.995,-

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/jul/

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 17-12-02 14:30

Kasper Damkjær skrev: (messageID:

> Til mindre tegneopgaver o.lign. er jeg på udkig efter en digitizer. I
> første omgang har jeg set på Wacom, men jeg fandt også denne fra Trust:

En anden fra Trust, der nok er mere interessant er:
http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=13022

til ca. 1.000,-

Men mit spørgsmål er stadig: Er Trust noget værd?

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/jul/

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 17-12-02 15:09

Hej Kasper

Jeg kender ikke den fra Trust.

Fornyligt da min gamle Wacom plade gik til den elektroniske kirkegård (efter
6 år), var jeg også på udkig efter noget andet og gerne billigere. Min comp.
leverandør udlånte et par modeller til test. Resultatet var at jeg bestilte
en Wacom igen.

Test tingene efter inden du køber, eller vælg det sikre (du skal jo arbejde
med det hver dag).

mvh
Anders

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 17-12-02 15:28

Anders Rehhoff skrev: (messageID:

> Test tingene efter inden du køber, eller vælg det sikre (du skal jo
> arbejde med det hver dag).

Njah, den skal nu kun bruges på avanceret hobbyniveau, men derfor skal
tingene da være iorden. Heldigvis har man 14 dages returret ved
onlinekøb, så man risikerer ikke helt at købe katten i sækken.

De få reviews, jeg har læst af Trust, siger næsten alle at det er gode
produkter - dog uden at være i den professionelle klasse.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/jul/

Fra : max

Dato : 17-12-02 15:41

> [...]
>
> De få reviews, jeg har læst af Trust, siger næsten alle at det er gode
> produkter - dog uden at være i den professionelle klasse.

Jeg kender ikke trust produktet, men jeg har en intous og en
billigere grafire - Jeg syns der er stor forskel, intous er en
fornøjelse at arbejde med, grafiren føles langsommere og det
er irreterende.. Har prøvet et par andre, som var værre, desværre
er intous den eneste jeg gider arbejde på, de er for dyre, men hva
kan man gøre..mvh max

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-02 16:00

> [...]
>- 3048 lpi opløsning (lpi, hvad er det?)
>
>Er den mon et godt køb til 750,-? Det er jo noget billigere end Wacom
Der her lige været en brugt til salg i dk.marked.privat.edb mener jeg.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S