Nokia 8310 kan åbenbart ikke sende diktafo~
Fra : a

Dato : 17-12-02 12:26

Kan det være rigtigt at min nyerhvervede 8310 ikke kan sende lydoptagelser
til PC'en ? Det var den primære årsag til at jeg købte den. V.h.a.
programmerne logomanager og PC-suite fra nokia er det nemt nok at sende alle
mulige andre oplysninger (billeder, telefonbog o.s.v.) i telefonen via den
infrarøde port til PC'en. Men man kan åbenbart ikke sende
lyd/diktafonoptagelserne (op til 3 minutter). Hvis det er rigtigt, så har
jeg en 8310 til salg og vil ikke mere benytte mig af telefoner fra Nokia.

Vh. Michael

Fra : Lars Brink

Dato : 17-12-02 12:45

Hej!

> lyd/diktafonoptagelserne (op til 3 minutter). Hvis det er rigtigt, så har
> jeg en 8310 til salg og vil ikke mere benytte mig af telefoner fra Nokia.

Det har du vel selvfølgelig spurgt om da du anskaffede telefonen så du må jo
spørge den samme sælger om hvordan det kan lade sig gøre.

Check evt. http://www.oxygensoftware.co.uk det kan være den kan.

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.

Fra : a

Dato : 17-12-02 14:32

Det kan du have ret i men jeg tog det vel som en selvfølge at vi ikke er i
stenalderen!!

Vh. Michael

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-12-02 21:32

"a" <mal@proinvent.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan du have ret i men jeg tog det vel som en selvfølge at vi ikke
er i
> stenalderen!!

Det er vi heller ikke, men indlejrede systemer er pr. definition
begrænsede.
Havde du købt en telefon med et reelt OS (eks. 9000-serien) så havde det
været mere oplagt at forvente.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Skyum

Dato : 19-12-02 01:25

Hvis du har Nokia Pc-suite kan du gøre det ved hjælp af "content copier".
Den kopiere godt nok hele telefonens indhold til din PC, men det inkluderer
ihvertfald dine diktafon optagelser, som kommer til at ligge som wave filer
på computeren.

Mvh. Skyum