the sims
Fra : Mai Juhl

Dato : 17-12-02 12:15

Hejsa!
hvor kan jeg finde the sims - hot date, de jeg har hentet fra bla. kazaa
virker ikke. Er der nogen der har den og evt. kan uploade den?
Endnu et spørgsmål. hvordan får jeg fat i evt. musikfiler?når jeg åbner en
meddelelse kommer der bare en hel masse bogstaver og tegn frem?

Mvh Mai

Fra : Michael Petersen

Dato : 17-12-02 12:22

"Mai Juhl" <juhl16@dfif.dk> wrote in news:3dff06f5$0$35878
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> [...]
> Endnu et spørgsmål. hvordan får jeg fat i evt. musikfiler?når jeg åbner en
> meddelelse kommer der bare en hel masse bogstaver og tegn frem?

Hej Mai

prøv her www.apg.dk elller www.amishrakefight.org/gfy

Hvis det ikke virker så prøv i den rigtige gruppe news:alt.dk.warez.

Denne nyhedsgruppe er ikke oprettet for at snyltere som dig der er for dum
til at piratkopiere kan få et grundkurses i usenet og filesharing

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-12-02 12:39

> hvor kan jeg finde the sims - hot date, de jeg har hentet fra bla. kazaa
> virker ikke. Er der nogen der har den og evt. kan uploade den?

du skal prøve i warez grupperne... vær forberedet på at blive svinet til
nu

> Endnu et spørgsmål. hvordan får jeg fat i evt. musikfiler?når jeg åbner en
> meddelelse kommer der bare en hel masse bogstaver og tegn frem?

nu er det jo forbudt at downloade musik, men hvis der er mange filer til
samme billede/mp3 fil (som kan være lovlig) osv... så skal du markere dem
alle og trykke på kombiner og afkod (combine/decode) hvis du har engelsk
windows... men tænk dig om inden du poster sådanne spørgsmål... det er
forbudt, men der findes grupper til den slags. Debatten om pirateri og den
slags er på sit højeste...

vh sniper_Nolight

Fra : Mai Juhl

Dato : 17-12-02 12:47

Mange tak, det var da i det mindste pænt svaret. Grunden til at jeg poster
her var at det var den første danske tråd jeg stødte på og da jeg er ny,skal
jeg jo lige have tid til at sætte mig ind i sagerne.
Mange tak for dit svar :0)
jeg poster sådanne spørgsmål i en anden tråd en anden gang :0)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-12-02 14:40

> [...]
ny,skal
> jeg jo lige have tid til at sætte mig ind i sagerne.

Vi skal alle starte et sted.

> jeg poster sådanne spørgsmål i en anden tråd en anden gang :0)

Det er nok ikke sidste gang du vil få det at vide... jeg har brugt ng'erne
længe og bliver stadig smidt rundt når jeg poster forkert... desuden er det
ikke "love" mere en slags etikette for ikke at få for meget blandet i
ng'erne og det er jo forståeligt nok... hvon folk så svarer er en anden
sag... personligt vil jeg hellere svare en der poster forkert end den
sædvanlige mudderkastning der snart er i alle ng'er.

sniper_Nolight

Fra : Ding-Dong

Dato : 18-12-02 15:53

sniper_Nolight skrev i en meddelelse
>personligt vil jeg hellere svare en der poster forkert end den
> sædvanlige mudderkastning der snart er i alle ng'er.
>
> sniper_Nolight

Meget enig

Ding-Dong