Kan Motorola T720 anbefales?
Fra : ThomasT

Dato : 17-12-02 11:37

Jeg har fået et af de "berømte" gavekort fra TDC-mobil på 1000 kr. og kan
godt li' Motorola'en. Er der nogen der har noget at indvende mod det?
For 1399,- synes jeg da at det lyder som en ok deal, eller hvad?
Vil telefonen være sim-låst når man får den?

MVH
ThomasT

Fra : JS

Dato : 17-12-02 18:52

"ThomasT" <thth@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået et af de "berømte" gavekort fra TDC-mobil på 1000 kr. og kan
> godt li' Motorola'en. Er der nogen der har noget at indvende mod det?
> For 1399,- synes jeg da at det lyder som en ok deal, eller hvad?

Har også kigget lidt på T720. En ting jeg synes virker betænkeligt er
stabiliteten af hængslet, der er en del slør i og når den er åbnet synes jeg
det virker som om man nemt kunne komme til at brække den bagover.
Så virker f.eks Samsung T100, som jo ligner den meget, langt mere solidt
bygget. Man skal heller ikke se displayet samtidigt med Samsungs, så virker
det noget mat i farverne, men T100 er jo så også en del dyrere.
En anden ting jeg bemærkede var at volumen knapperne jo sidder på den
nederste del når den er klappet op, det er måske en vane men lige først
ligger de ikke naturligt ud for pegefingeren..
Men ellers får man mange funktioner for prisen, og knapperne er langt bedre
end på mange andre nyere telefoner hvor det er så småt det ikke er til at
betjene.

> Vil telefonen være sim-låst når man får den?
Mon ikke ?, TDC plejer ikke decideret at forære noget væk...

mvh/JS

Fra : dj

Dato : 17-12-02 22:30

hvor er det du har set den til 1400,-???

Fra : ThomasT

Dato : 17-12-02 23:23

Jeg har fået et rabat-kort til TDC på 1000,- hvis jeg vender tilbage.
Ligesom 100.000 andre danskere. Læser du ikke nyheder

ThomasT

Fra : Fungus

Dato : 21-12-02 19:21

> [...]
> For 1399,- synes jeg da at det lyder som en ok deal, eller hvad?
> Vil telefonen være sim-låst når man får den?

Har lige hentet min 720'er og jeg er meget imponeret! Ved hjælp af
gavebeviset fra TDC har jeg også kun givet 1400,- for telefonen, og jeg
mener ikke at der er noget der kan slå Motorola'en i den prisklasse.
Forresten havde jeg en sjov oplevelse i Telebutikken (som jo bekendt drives
af TDC). De havde gudhjælpemig aldrig set en Motorola T720 før, og den
findes ikke i deres sortiment!!!!! På et tidspunkt stod der 3 ekspedienter
og gloede forundret på mit gavebevis med billeder af de telefoner man kan
vælge imellem *LOL*
Nå men som sagt er jeg indtil videre meget glad og imponeret over telefonen.
Mobilmagasinet har lavet en god anmeldelse af den på :
http://www.edbpriser.dk/anmeldelse/anmeldelse_vis.asp?anmeldID=1363
Mit eksemplar var IKKE simlåst, så jeg kører videre på mit Telmore
abonnement indtil overflytningen til TDC er gået igennem.