Q: ang. program?
Fra : -mjp-

Dato : 17-12-02 08:05

Kan man bruge knok phoenix til denne kabelpakke?? http://tinyurl.com/3lyu
her tænker jeg specielt på 6510..

Og har jeg forstået det rigtigt hvis jeg påstår at knok phoenix er det
nyeste/nemmeste program??

-mjp- Odense..
--
x skiftes ud med - ved besvarelse via mail...

Fra : -mjp-

Dato : 17-12-02 08:09

Glemte lige...hvad er dongle???

-mjp- Odense..
--
x skiftes ud med - ved besvarelse via mail...

Fra : -mjp-

Dato : 19-12-02 04:29

Jeg søger stadig svar på ovenstående..

-mjp- Odense..
--
x skiftes ud med - ved besvarelse via mail...

Fra : Basic Electronics

Dato : 20-12-02 10:43

Hej
Du kan godt bruge knok phoenix til den kabelpakke, men der er ikke nogen
stik til 6510 i den pakke, og knok phoenix kan heller ikke bruges til 6510.
6510 er en DCT-4 telefon(de nyeste telefoner), kabelpakken er hovedsageligt
til DCT-3(ældre telefoner), men nogle af stikkene passer også på visse
DCT-4.
En dongle er en elektronisk hardwarenøgle man bruger til noget software, der
sikrer at man ikke kan bruge programmet uden en dongle. Man sætter ofte
donglen i com eller LPT-porten.
MVH Janus Olsen

Fra : -mjp-

Dato : 20-12-02 12:59

-klip-
"Basic Electronics"
> [...]
der
> sikrer at man ikke kan bruge programmet uden en dongle. Man sætter ofte
-klip-

Ok, takker for svaret
Hvilket program skal man så bruge til 8310/6510 eller DCT-4 telefoner
generelt??
-mjp- Odense..
--
x skiftes ud med - ved besvarelse via mail...