Requiem For A Dream temaet i LOTR Trailere~
Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 17-12-02 01:29

Hold da helt op!!!

Jeg sidder og får kuldegysninger når jeg hører den version, der florerer på
internettet lige i disse dage. Hvor er det dog flot. Her er virkelig tale om
åndeløst, smukt skabt musik. At tænke sig at mange mennesker væmmer sig ved
symfonier. De skulle jo bare høre hvor smukt det virkelig lyder!

Wow. Om én dag sker det. Det der er vigtigere end jul! De To Tårne bliver
endelig vist for pøblen! It is the redeeming moment for us all!

Nå. Ville bare lige af med et par ting, hehe.

Mads

"Is everything we see or seem but a dream within a dream?"
- Edgar Allen Poe

Fra : Vibeke Hvidberg

Dato : 04-01-03 22:27

"Mads Holmsgaard Eriksen" <mhe@smartazz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> mvh
> Mads
>
> "Is everything we see or seem but a dream within a dream?"

Sad selv og tænkte "det er da musikken fra Requiem for a dream"
Fantastisk musik, får selv kuldegysninger hver gang jeg hører det..
Filmen kan forøvrigt stærkt anbefales!!

Fra : Mikael Schøler

Dato : 04-01-03 22:50

"Vibeke Hvidberg" <REMOVE_THISvibeke@hvidberg.org> wrote in message

> [...]
> Sad selv og tænkte "det er da musikken fra Requiem for a dream"
> Fantastisk musik, får selv kuldegysninger hver gang jeg hører det..

Nu spørger jeg sikkert heeeeeelt vildt dumt - men hvad er lige Requiem for a
dream? Og kan det købes?

Mikael

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 04-01-03 23:10

Hej

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> writes:
> Nu spørger jeg sikkert heeeeeelt vildt dumt - men hvad er lige Requiem for a
> dream? Og kan det købes?

En film fra 2000, fik biografpremiere herhjemme iår (eller var den kun
på natfilm? Jeg så den på natfilmsfestivalen og hørte noget om at den
skulle komme som "almindelig" premiere, men har ikke set noget om det
siden?)... Jeg købte den på DVD brugt efter at have læst om den her i
gruppen, og det var _ikke_ spildte penge. Filmen er fuldstændigt
fantastisk, og klart min yndlingsfilm :)

--
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk - http://www.minefilm.tk

Fra : Rune Schmidt Rasmuss~

Dato : 05-01-03 03:15

Ja den er fremragende, dog ikke just en film man bliver i godt humør af.
Jeg fandt den faktisk på www.dvdoo.dk til 99,- En "latterlig" pris for en så
god film

Mvh Rune.

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 05-01-03 08:02

Hej

"Rune Schmidt Rasmussen" <pisfisker@ostenfeld.dk> writes:
> Ja den er fremragende, dog ikke just en film man bliver i godt humør af.
> Jeg fandt den faktisk på www.dvdoo.dk til 99,- En "latterlig" pris for en så
> god film

Fuldstændigt, men hvad der er endnu mere latterligt er at man nogen
steder kan få en Aronofsky-pakke, med både Requiem og Pi (som også er en
rigtig fed film), for ca. 150 kr så vidt jeg husker. Mener jeg så det på
Proshop.dk, men er ikke helt sikker.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 05-01-03 16:21

On 05 Jan 2003 08:01:43 +0100, Ulrik Jensen <ulrik@qcom.dk> wrote:

> [...]
>steder kan få en Aronofsky-pakke, med både Requiem og Pi (som også er en
>rigtig fed film), for ca. 150 kr så vidt jeg husker. Mener jeg så det på

Nemlig og den købte jeg fluks!!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 07-01-03 18:07

Ulrik Jensen skrev:
> En film fra 2000, fik biografpremiere herhjemme iår (eller var
> den kun på natfilm? Jeg så den på natfilmsfestivalen og
> hørte noget om at den skulle komme som "almindelig" premiere,
> men har ikke set noget om det siden?)

Den havde almindelig biografpremiere 19. april 2002, så vidt jeg
lige kan finde ud af. Jeg er sikker på, at den havde premiere, også
uden for Natfilm-regi.

Der er i øvrigt nyt om dette års Natfilmfestival på natfilm.dk.
Festivalen afholdes 28. marts-6. april (København, Malmø, Lund) og
9. april-13. april (Århus, Odense, Aalborg).
Bergman-skuespillerinden Harriet Andersson er coverstjerne, hvilket
om ikke andet skulle give mulighed for at bruge festivalen som en
introduktion til nogle af Bergmans værker.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : rhexis

Dato : 05-01-03 18:12

> [...]
> en rigtig fed film), for ca. 150 kr så vidt jeg husker. Mener jeg så
> det på Proshop.dk, men er ikke helt sikker.

Jeg kiggede på proshop.dk, men jeg kan ikke finde denne pakke.
Har du et mere direkte link?

--
rhexis

Amazing improvised electric violin. Free
mp3s available. - http://solostring.com/

Fra : Jonas Dan Petersen

Dato : 06-01-03 00:52

> Jeg kiggede på proshop.dk, men jeg kan ikke finde denne pakke.
> Har du et mere direkte link?

jeg købte den vistnok hos future entertainment, de har den ihvertfald også,
men til omkring 200kr...
http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=8637