Hvad er forskellen??
Fra : Ukendt

Dato : 16-12-02 23:59

Hej !!

Kan nogen fortælle mig hvad foreskellen er på GSM 1900 og PCS 1900?? Hvis
man nu har en TriBand telefon (Nokia 7210) kan den så fungere på begge typer
net??

Har prøvet at kontakte TDC Mobil, men ved ikke hvad foreskellen.

Man benytter begge systemer i USA.

Med venlig hilsen
Thomas Madsen

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 17-12-02 00:11

"Thomas Madsen" <junk> wrote in message
> [...]
>
> Kan nogen fortælle mig hvad foreskellen er på GSM 1900 og PCS 1900?? Hvis
> man nu har en TriBand telefon (Nokia 7210) kan den så fungere på begge

Det ved jeg ikke, men du kan prøve at spørge i alt.cellular.gsm, der sidder
et par kompetente mennesker. Du kan måske også finde noget vha. google?

--
mvh og glædelig jul
Kasper Grevsen / Unlock Århus

Fra : Dan Molberg