dysse på honda vision?
Fra : chr.lunde

Dato : 16-12-02 23:00

hej
jeg har lige fået en honda vision 45
og den køre lidt ujevn
det er ikke altid den vil tage fuld gas så må jeg lige tage gasen.
og så fuld gas igen

der sider en 88 dysse i kaburatoren passer den?????????????

scooteren er lovlig - den lille skive men den køre kun 45
ud af lige vej
mvh lunde

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 17-12-02 09:35

On Mon, 16 Dec 2002 22:59:32 +0100, chr.lunde wrote:

> [...]

> jeg har lige fået en honda vision 45 og den køre lidt ujevn
> det er ikke altid den vil tage fuld gas så må jeg lige tage gasen.

Hmmm.

> der sider en 88 dysse i kaburatoren passer den?????????????

Dysse? Jo, den ser rigtig nok ud den _dyse_ du har i den.

???????????? hovsa, der var lige et par stykker til overs.

> scooteren er lovlig - den lille skive men den køre kun 45 ud af lige
> vej

En 45'er der kun kører 45.. ja det er da mystisk

Ang. dit problem, så prøv at rense karb, skifte luftfilter, og
genindstil karb.

//Martin

Fra : Thomas

Dato : 17-12-02 16:59

"chr.lunde" <christian.lunde@orangenet.dk> wrote in message
> der sider en 88 dysse i kaburatoren passer den?????????????

Orginalt sidder der kun en 68 dyse.

> scooteren er lovlig - den lille skive men den køre kun 45
> ud af lige vej

En vision løber ikke stærkt. Med plumper. Min søster's vision. Med plumperne
i kørte kun 40-45 km/t

Skift udstødningen til en hvor der ikke er plump i. Så render den
spedometeret helt ud.

Mvh. Thomas

Fra : chr.lunde

Dato : 17-12-02 19:21

der sider en lille skrue på kaburatoren
er det den der bestemmer hvor meget benzin den får
den er skruet helt ind.

og det med plumpen i udstøningen.er der nogen der ved hvor den sider
for så er det vel bare at bore den ud.

tak for hjælpen

Fra : Thomas

Dato : 17-12-02 22:59

> [...]
> den er skruet helt ind.
>
> og det med plumpen i udstøningen.er der nogen der ved hvor den sider

Plumpen i den orginale udstødning sidder i forrøret og lidt inde i selve lyd
dæmperen. Hvor langt den går ind i selve dæmperen ved jeg ikke. Da den
udstødning jeg skar over skulle simdes ud.

Mvh. Thomas