problemer med nokia 7210...
Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 16-12-02 22:39

hej...

Jeg købte en nokia 7210 for nylig

Problemerne ligger i at jeg ikke længere kan ændre tonen ved sms-besked og
vibratoren virker heller ikke med sms, men den virker ved opkald, mærkeligt
nok!?!?.

Det har virket skal det lige siges, men indstillingerne er ikke blevet
ændret og telefonen kan også finde på at genstarte (nærmere, displayet går
ud og telefonen kan først bruges igen efter et par sekunder eller 5, der
skal ikke indtastes pinkode igen...) ved sletning af en masse sms beskeder.

er der andre der har oplevet noget lignende? (ellers en dejlig fon)

Mvh. R. Poulsen

Fra : Ian

Dato : 16-12-02 23:40

"Roald Skødt Poulsen @dueholm.cc>" <roald<removethis> wrote in message
> er der andre der har oplevet noget lignende? (ellers en dejlig fon)

Jeg har en enkelt gang oplevet at telefonen kort resatte sig selv ved
sletning af mange sms'er (slukkede og tændte igen uden at man skulle
indtaste pin), men det er ikke noget jeg har lidt under.
Til gengæld har jeg et tilbagevendende problem med, at den i tide og utide
skriver "sim-kort afvist". Sjovt nok kan jeg bruge alle menuerne imens og
har adgang til at læse alle sms'er osv. Jeg kan blot ikke ringe til andet
end nødkald.
Jeg satser nu på at dette bliver rettet i en kommende SW.
De andre problemer du har (manglende vibrator osv) lyder lidt mere
underligt, men der kan jeg ikke hjælpe.

Mvh Ian

Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 17-12-02 11:17

> [...]
> har adgang til at læse alle sms'er osv. Jeg kan blot ikke ringe til andet

Jeg glemte at skrive at det gør min også, noget lignende 1-2 gange om dagen
Efter jeg skrev igår er det lille digital ur i øverste højre hjørne
forsvundet og har efterladt en hvid firkant...?!?

Fra : Ian

Dato : 17-12-02 11:47

> Efter jeg skrev igår er det lille digital ur i øverste højre hjørne
> forsvundet og har efterladt en hvid firkant...?!?

Tror godtnok jeg ville gå en tur forbi et serviceværksted med den, hvis jeg
var dig. Det er da ikke til at leve med alle disse fejl?.
Hvilken SW version er der forresten i den? (tryk *#0000#)
Min er 3.09.

Mvh Ian

Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 17-12-02 14:11

fejlen med uret var vist bare en fejl 40 Men jo jeg kigger vist forbi
forhandleren....

Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 17-12-02 14:49

og problemerne med manglende lyd og sms forsvandt da jeg slettede et par
sms'er (telefonen var fyldt helt op)

hmm, der kan man bare se... det har jeg sgu aldrig været ude for med min
ericsson

Hygge

Ronaldo

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-02 23:47

Jeg har ikke oplevet de problemer du beskriver med min 7210. Tilgengæld er
højtaleren ikke specielt god i min. Hverken den "interne" eller den
"eksterne". Den nærmest "raller" i lyden.....

Mystisk, den skal nok lige en tur til rep.

Hilsen
Thomas