Hjælp til genetablering af websted.
Fra : Gert Vest

Dato : 22-11-00 17:03

Hej alle !

Jeg har et gigantisk problem !

Efter jeg har formateret og geninstallret min PC, kan jeg ikke få FP2000 til
fortsætte med min site.
Jeg har geninstaleret FP og lagt en kopi af mit vebsted på harddisken. Jeg
kan bare ikke gemme og uploade noget mere, min site er låst. Det er nok gså
det flg. fejlmeddelelse prøver at sige mig: serverfejl: filen
"C:\Dokumenter\kr70test1\_vti_pvt_\service.lck" kan ikke åbnes med
skriveadgang.

Hvad gør jeg for at få gang i systemet igen ?
Jeg kan ikke engang finde ovennævnte fil.

Jeg er helt på r....

Gert Vest

Fra : Lasse

Dato : 23-11-00 18:20

Gert Vest <gertv@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:W6SS5.228$7U2.4270@news.get2net.dk...
> [...]
> skriveadgang.
>
> Hvad gør jeg for at få gang i systemet igen ?
> Jeg kan ikke engang finde ovennævnte fil.

Hej Gert
Prøv at søg efter filen via start > søg > filer eller mapper
Søg så efter service.lck

Min ligger i C:\Dokumenter\My Webs\_vti_pvt
Hvis du finder den, så klik med højre muse-knap og vælg egenskaber, fjern
markeringen i "skrivebeskyttet", så skulle den være løst.

Held og lykke.

Fra : Gert Vest

Dato : 23-11-00 19:04

Den er der ikke, jeg kan i hvert fald ikke finde den. Den er heller ikke på
min backupcd.

Siden er oppe endnu, men jeg kan som tidligere skrevet ikke lave noget,
hverken gemme eller oploade. Jeg kan heller ikke importere siten af en eller
anden grund. Det er mærkeligt.

Er "service.lck" mon en standardfil af en slags ? Så kunne jeg måske få en
kopi af din ?

GV

Lasse <lmn1999_2000@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8vjjlf$9o0$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Lasse

Dato : 24-11-00 18:59

Hej Gert
Jeg tror nu ikke der er noget i denne fil, så mon ikke bare du kan lave et
dokument der hedder service.lck på den placering.

Prøv om det virker, ellers kan du da godt få en fil af mig.

Fra : Gert Vest

Dato : 27-11-00 20:56

Tak for tilbuddet, men jeg har givet op og er begyndt på en ny.

nyhedsmeddelelse:8vmabd$3co$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Gert Vest

Dato : 01-12-00 07:27

Jeg tror det virker hvis man laver det til en zipfil først.

GV

Gert Vest <gertv@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:O%yU5.497$iB1.7133@news.get2net.dk...

Fra : Ulrik Friis

Dato : 02-12-00 16:53

"Gert Vest" <gertv@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror det virker hvis man laver det til en zipfil først.
>
> GV

Hvis du har taget backup på en cdrom, skal du være klar over, at *alle* dine
filer så bliver skrivebeskyttede. Så du skal fjerne skrivebeskyttelsen før
du kan komme videre!

Ellers vil jeg foreslå dig at importere hele webstedet i FP2000. Så får
programmet det som det vil ha' det.

service.lck er en tom fil. Hvad den skal bruges til aner jeg ikke, så jeg
vil foreslå at du laver en tom fil i Notepad og kalder den service.lck og
læg den så i den rigtige mappe.

mvh
Ulrik