Unlock af Nokia 3310 i Århus?
Fra : Bergy

Dato : 16-12-02 21:32

Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg kan få låst en Nokia 3310 op
i Århus eller omegn.
På forhånd tak!

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter F. Poulsen

Dato : 16-12-02 21:59

Nu vil jeg da også anbefale den:

http://www.dkunlock.dk/visamt.asp?amt=11

Peter F. Poulsen

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 16-12-02 22:34

"Bergy" <Bergy.news@kandu.dk> wrote in message
> Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg kan få låst en Nokia 3310 op
> i Århus eller omegn.

Hej Bergy, den kan jeg godt hjælpe dig med.

Send en mail for nærmere info

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus
www.unlock.dot.nu med garanti

Fjern store bogstaver fra min mailadresse.

Fra : Henrik

Dato : 17-12-02 09:56

Hejsa,
jeg kan også hjælpe dig i Århus C, hvis det skulle være. Du kan smide mig en
mail, hvis det er aktuelt.

mvh
Henrik

Fra : TennaK

Dato : 20-02-03 15:33

http://www.kandu.dk/

Fra : TennaK

Dato : 20-02-03 15:36

"Henrik" skrev d. 17-12-02 09:56 dette indlæg :
Hej Henrik
Jeg har to Nokia 3310 der gerne skulle låses op, er det dig der kan
klare det hurtigt og billigt i Århus C? Du kan skrive til mig på
tennacool@hotmail.com
Venlig hilsen Tenna

http://www.kandu.dk/

Fra : helloo.dk

Dato : 18-12-02 04:38

Jeg vil nu hellere forslå at du kikker i den rigtige gruppe da denne her
ikke er til handel..
Den rigtige gruppe hedder
dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock
God fornøjelse.. men husk at se dig for hvem du bruger da der er mange
"unlockere" der ikke ved hvad de laver.. de kan bedst findes hvis du kikker
efter dem der stiller flest spørgsmål i blandt andet denne gruppe.. Blot
et lille fif..

--
Helloo.dk
helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garanti for kun 100,- kr.