Manual til Interlinc Wave søges
Fra : kh

Dato : 16-12-02 21:40

Hej

Er der nogen der ved hvor jeg kan downloade en manual til en Tele Danmark
Interlinc Wave trådløs telefon?

På forhånd tak
kh

Fra : Bent Andersen

Dato : 17-12-02 04:08

On 16 Dec 2002 20:40:04 GMT, kh <*kh@grov.dk*> wrote:
>Er der nogen der ved hvor jeg kan downloade en manual til en Tele Danmark
>Interlinc Wave trådløs telefon?
>På forhånd tak
>kh

Kære KH.

Du kan downloade manualer på følgende URL:
http://www.interlinc.se/Bruks.htm

Det ser ud til, at Interlinc kun har manualer liggende på svensk.

Med venlig hilsen samt ønsket om en rigtig god jul til dig.

Bent Andersen

TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
- Med fokus på kvalitet -
www.cordless.dht.dk - www.cordless-testing.dht.dk
http://cordlessphones.dk3.com - http://cordlesstesting.dk3.com
http://www.cordless.yum.dk - http://www.cordless-testing.yum.dk
http://home.worldonline.dk/bba/cordless
******************************************************************************************
Kampen for et ekko-suppresser-frit DECT Danmark
Kampen for et metallisk-lydfrit DECT Danmark
Kampen for længere og bedre rækkevidde på DECT
Ekko suppresser er ikke en nødvendighed på DECT-telefoner i Danmark
Ekko suppresser forringer lyd- og talevaliteten på DECT-telefoner
Metallisk lyd forringer lyd- og talekvaliteten på DECT-telefoner
Gældende DECT-standarder og normer kræver ingen ekko suppresser på
DECT
Køb kun DECT-telefoner uden ekko suppresser
Køb kun DECT-telefoner uden metallisk lyd
Stil krav til din DECT-forhandler og DECT-producenterne om endnu
klarere og renere DECT-lyd uden metallisk lydklang og uden ekko
suppresser og om endnu længere og bedre rækkevidde
DECT-producenterne må fortsat forbedre lyden og rækkevidden på DECT

Fra : kh

Dato : 18-12-02 19:34

> http://www.interlinc.se/Bruks.htm

Tak skal du have. Jeg må prøve at stave mig igennem den svenske
brugsanvisning.

God jul til alle
kh