Report Title
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 16-12-02 20:52

Hej NG
Lige et lillet spørgsmål.
Jeg har en DataReport, når jeg går i Insert Control, og derfra til Report
Title, så
fremkommer %i, hvorledes får jeg sat en Overskrift i denne Control i
RunTime.

m.v.h.
Ole J. Hansen

Fra : Johnny E Jensen

Dato : 16-12-02 22:54

Hej Ole

Jeg mener ikke at det er muligt at Add controlls til Data Rapport - Runtime.
I desig mode indsæt en 'Raport Title'
I Run time:
DataReport1.Title = "Din Rapport"

Mvh
/Johnny

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 17-12-02 15:58

Tak til Johnny
Du kan jo bare det der, det virker perfekt.
Men, men, men det er den samme løsning jeg selv i min ufattelige visdom
havde
fundet ud af, jeg har afprøvet den mange gange, men den ville ikke vise
noget
i Overskriften.
Nu viser det sig, at jeg har siddet og rettet i en Command_Click(), og jeg
har
afprøvet en anden Command_Clik(), så er det jo indlysende, at jeg ikke får
det ud som jeg ønsker.
Det er det der sker, når amatører forsøger sig i den store videnskab.
Tak endnu en gang.
Ole J. Hansen

Fra : Johnny E Jensen

Dato : 18-12-02 06:18

Hej Ole

Af fejl biver man klog - derfor er jeg blevet så klog..........