Hvermands eje, eller hvad?
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 16-12-02 17:39

Enhver der har en MC skruer vel også lidt selv?

Men hvor mange af jer, har hvad jeg ville kalde for et hvert mands eje?
Billedet er taget i min egen garage, og jeg kan umuligt være den eneste der
ejer et sådant vidunder, sådan som WD40 bliver rost herinde !?

http://hjem.get2net.dk/tba/mc/AUT_3380.JPG

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : hsf

Dato : 16-12-02 17:47

Pæn ting, sådan en må man da ha, hvor/hvordan har du fået fingrene i den
--
Slut herfra
IB RENE, CAIRO

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 16-12-02 17:50

"hsf" <hsfNOSPAM@c.dk> skrev i en meddelelse
> Pæn ting, sådan en må man da ha, hvor/hvordan har du fået fingrene i den

Mads Stetter herinde fra, købte den på marked i Herning. Men da han ikke
selv har en garage satte han den i min :)

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 16-12-02 18:45

> [...]
der
> ejer et sådant vidunder, sådan som WD40 bliver rost herinde !?

Respekt!!!

--
Michael Frederiksen

"640K ought to be enough for anybody."
(Bill Gates, Microsoft's founder, 1981)

Fra : Gundersen

Dato : 16-12-02 20:14

Hejsa

> [...]
> Billedet er taget i min egen garage, og jeg kan umuligt være den eneste der
> ejer et sådant vidunder, sådan som WD40 bliver rost herinde !?

Jeg har ik en lampe, men jeg har en kopi af en WD-40 dåse, med indbygget
radio! Den er faktisk ret ok! Jeg sender lige et link til et billede i
aften!

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 16-12-02 21:04

> Men hvor mange af jer, har hvad jeg ville kalde for et hvert mands
eje?

Jeg kan desværre slet ikke konkurere - det tætteste jeg kan komme er 7
dåser på rad og række (i 3 størrelser). I ved der er lige på tilbud og
jeg kan slet ikke huske at jeg har nogen stående derhjemme ...

Men selv om jeg ikke har sådan en lampe har jeg da fået skruet lidt
idag.... På denne årstid starter skrueriget ved om morgene at trække
mc'en ind fra garagen og klodse den op i arbejdshøjde. Herefter fyres
der godt op i det gamle brændekomfur og temperaturen kravler stille og
roligt op i det behagelige og mc'en når også at få en arbejdsvenlig
temperatur

Nå ja - dagens arbejde var udskigtning af friløbslejet til starteren der
sidder bag på svinghjulet. Da jeg har en komplet (men smadret)
reservedelsmotor flyttede jeg ikke kun lejet men også svinghjul og det
bagvedliggende tandhjul da der føltes en smule slør mellem dette og
krumtappen. Tandhjulet (der via et gear bliver trukket af startmotoren)
køre bare på et glideleje og det var muligvis lidt slør i dette. På
tandhjulet er også den "krans" der går ind i friløbslejet. Det jeg satte
i har kørt ligeså langt som mit defekte men fungerer ok

Jeg har på et tidpunkt kørt med for lidt olie da en simmering omkring
krumtappen hoppede ud ->Det kan jo godt have været stærkt medvirkende
til at det kun holdt knapt 50000km. Men så er jeg lidt nervøs ved mine
krumtapslejer der jo også har været udsat for samme oliemangel....

Nå men det er squ rart når man kan selv

(Men jeg tager alligevel toget imorgen tidlig. Min jakke er sent til rep
og mit bagdæk er slidt ned og det er frostvejr og pisse glat på de små
veje herude på landet .... Ja ja det er bare dårlige undskyldninger)

--
/Anders Majland Denmark DMCN# 305
/Aprilia Leonardo 150 '98 49Mm - WinterPendlerStile

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 16-12-02 21:18

"Thomas Buus Andersen" <t-buusREMOVE@get2net.dk> writes:

> Men hvor mange af jer, har hvad jeg ville kalde for et hvert mands eje?
> Billedet er taget i min egen garage, og jeg kan umuligt være den eneste der
> ejer et sådant vidunder, sådan som WD40 bliver rost herinde !?
He He, selvfølgeligt har man det.

/Uffe
WD40-lampe ejer på 2. år nu.

Fra : Gundersen

Dato : 16-12-02 22:00

Hejsa

Her er et billede af min Radio! Er der nogle der kender den?

http://www.scooterzone.dk/pic/wd40.jpg

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 16-12-02 22:42

"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Her er et billede af min Radio! Er der nogle der kender den?

Det må da være en utrolig træls dåselyd der kommer ud af den? Hvor er kanal,
samt volume knappen?

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-12-02 22:58

Thomas Buus Andersen wrote:
> Det må da være en utrolig træls dåselyd der kommer ud af den? Hvor er kanal,
> samt volume knappen?

Jeg tillader mig at gætte på at mindst en af funktionerne sidder i låget :)

Kig iøvrigt her: http://fanclub.wd40.com/

For slet ikke at tale om her: http://store.yahoo.com/wd40gear/index.html

Man kan få polo'er, radioen, en cap og alt muligt.

mvh Hans, der faktisk ikke har brugt wd-40 på rd'en endnu..

--
Leveret af http://ph33r.dk
"Vejen til den totale løsning."

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 16-12-02 23:35

Hans Joergensen wrote:

> Kig iøvrigt her: http://fanclub.wd40.com/
>
> For slet ikke at tale om her: http://store.yahoo.com/wd40gear/index.html
>
> Man kan få polo'er, radioen, en cap og alt muligt.

Inden længe kommer der vel også noget HD-WD40 kombination.

Ib Jakobsen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 17-12-02 09:20

> [...]

> Billedet er taget i min egen garage, og jeg kan umuligt være den eneste der
> ejer et sådant vidunder, sådan som WD40 bliver rost herinde !?

Æv. Den er lige en tand federe end den WD40 dørmåtte vi har i værkstedet.

--
Mikkel
motortosse.dk - The revolution will not be televised.

Fra : Søren Lindholt

Dato : 17-12-02 18:32

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse
> Æv. Den er lige en tand federe end den WD40 dørmåtte vi har i værkstedet.

HELLIGBRØDE!!!
Vil du straks angre, en snoldet købe-lampe er da ikke nær så fed som en ægte
mekaniker-måtte, som har ligget foran en cypriotisk offroad-udlejning...
Og kun smålige flyselskaber gjorde at jeg ikke fik et to meter højt skilt
med hjem også...

S.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-12-02 20:50

Mikkel Christensen wrote:

> Æv. Den er lige en tand federe end den WD40 dørmåtte vi har i værkstedet.

Den ligger jo ikke engang ved døren
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-12-02 17:36

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Den ligger jo ikke engang ved døren

Næh, det er fordi Søren bruger den som bede-tæppe.

Rittig

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-12-02 17:01

Claus Rittig wrote:

> Næh, det er fordi Søren bruger den som bede-tæppe.

*GRILL*
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 - der kommer ind i stuen imorgen :-/

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-12-02 17:01

Fra : Søren Lindholt

Dato : 19-12-02 13:53

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> wrote in article
<6mi6d-ne.ln1@vissen.vandhane>...
> mvh Jes Vestervang
> FZS600 - der kommer ind i stuen imorgen :-/

Øst eller vest??
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-12-02 20:30

Søren Lindholt wrote:

> Øst eller vest??

Øhhmm, jeg fatter ikke hvad du mener ...måske fordi jeg fejrede
projektafleveringen nede på The Wharf idag
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 - der alligevel først kommer ind i morgen...

Fra : Claus Rittig

Dato : 20-12-02 00:12

> Øhhmm, jeg fatter ikke hvad du mener ...måske fordi jeg fejrede
> projektafleveringen nede på The Wharf idag

Nej... Det vil SLET ikke overraske mig om du intet husker af det interview
der BLEV OPTAGET under AORMCK's julefrokost. Men vi har det lagret digitalt,
og den slags dukker jo altid op på nettet, før eller senere. Måske på
motortosse.dk?

Rittig

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-12-02 15:50

Claus Rittig wrote:

> Nej... Det vil SLET ikke overraske mig om du intet husker af det interview
> der BLEV OPTAGET under AORMCK's julefrokost.

Øhh, hvaff'et interview?... Damn!

> Men vi har det lagret digitalt, og den slags dukker jo altid op på
> nettet, før eller senere. Måske på motortosse.dk?

Hmm, jeg ved ikke engang hvor slemt det egentlig er, for jeg kan
overhovedet ikke huske noget af det :-/
Hmmm....

--
mvh Jes Vestervang - moviestar
FZS600 - der nu holder inde på værelset

Fra : armand

Dato : 20-12-02 21:17

> Øhh, hvaff'et interview?... Damn!

> Hmm, jeg ved ikke engang hvor slemt det egentlig er, for jeg kan
> overhovedet ikke huske noget af det :-/
> Hmmm....

AV - AV - AV!!!!!!

Jes! Hvornår lærer du det??

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-12-02 18:32

armand wrote:

> AV - AV - AV!!!!!!
>
> Jes! Hvornår lærer du det??

Indtil for kort tid siden troede jeg at jeg havde lært det
--
mvh Jes Vestervang
FZS600