width i % men med minimum i px!
Fra : rasmus carlsen

Dato : 16-12-02 16:07

Jeg prøver at lave noget med:

#venstre {
width: 90%;
min-width: 200px;
border: solid black;
}

men det virker ikke. Kan det lade sig gøre på en eller anden måde?

ras

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-12-02 16:29

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev :

> [...]
>border: solid black;
> }
>
>men det virker ikke. Kan det lade sig gøre på en eller anden måde?

Virker fint, du skal blot bruge en browser, der understøtter
min-width, f.eks. Mozilla, Netscape 6/7 eller Opera.

Jeg tror ikke der er nogen muligheder for at lave det i IE.

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 16-12-02 17:02

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> writes:

> Jeg prøver at lave noget med:
>
> #venstre {
> width: 90%;
> min-width: 200px;
> border: solid black;
> }
>
> men det virker ikke. Kan det lade sig gøre på en eller anden måde?

Det virker i både Mozilla og Opera7. Hvad er dit problem?

/L

Fra : rasmus carlsen

Dato : 16-12-02 17:55

> Det virker i både Mozilla og Opera7. Hvad er dit problem?

- det er jo så nok at jeg bruger IE ... men hvsi man nu indsætter en tom
boks med bredden 200px i den ydre boks med width 100% opnår man vel samme
effekt ...oder was?

ras