GF 3 200 TI instilling af SW
Fra : OJH

Dato : 16-12-02 15:48

Hej NH,

har subject med WIN98SE og 4.13.01.4109 drivere pakken.

Når jeg kører Sandra 2002 får jeg at vide at jeg har en
screen saver active til 14 minutter -

[klip]
SiSoftware Sandra Video System Information:

Video Adapter
Model : NVIDIA GeForce3 Ti 200
Total Memory : 127MB (127MB Video) (128MB AGP)
Texture Memory : 255MB
Supports DIME Texturing : Yes
Hardware Revision : 163

Current Video Mode
Video Mode : 1024x768 64K HiColour (16-bit)
Refresh Rate : Default

Video Driver
Model ID : nvdisp.drv
Version : 4.13.01.4109
Supported Windows Version : 0.1024
Video Acceleration : Yes, All Functions
Screen Saver Active : Yes, 14 min timeout
Screen Saver Name : (None)
Low Power Saving Active : No
Power Off Saving Active : No
[klip]

jeg har ikke sat nogen saver TIL (normale pauseskærm)
men kan ikke finde een eller anden speciel indstilling
i Nvidia Softwaren.

Er der nogen der ved hvor den screen saver sættes til og fra?

På forhånd tak

OJH