Keyworld
Fra : morten sorensen

Dato : 16-12-02 12:15

Jeg har fået en faktura fra Keyworld, der handler med et
internet-søgeords-koncept. Firmaet har jeg aldrig nogensinde snakket med,
men de har alligevel reserveret nogle søgeord til mig.

Problemet er ikke om jeg skal betale de DKK 4k - for det kunne jeg ikke
drømme om.

Det er mere hvordan jeg skal forholde mig til dette. Skal jeg bare
ignorere - eller skal jeg sende noget hvori jeg eksplicit skriver at jeg
ikke er interesseret. Jeg gider ikke tovtrækkerier med et tvivlsomt firma.

Er der forresten nogen der har erfaringer med firmaet ?

--

morten sorensen | http://morsor.dk

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 16-12-02 18:58

"morten sorensen" <morten@YOUDOTHEMATHmortens.net> wrote in message

> Det er mere hvordan jeg skal forholde mig til dette. Skal jeg bare
> ignorere - eller skal jeg sende noget hvori jeg eksplicit skriver at jeg
> ikke er interesseret. Jeg gider ikke tovtrækkerier med et tvivlsomt firma.

Så vidt jeg kan se kan du bare smide den ud - skulle efter sigende stå på
følgebrevet.

> Er der forresten nogen der har erfaringer med firmaet ?

Nopes, men der er andre som også har modtaget "fakturaen":

http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=17383

--
Anders Vind Ebbesen
"If Java had proper garbage collection, most programs would self-delete upon

Fra : Adrian Hjelmslund

Dato : 16-12-02 19:47

Firmaet holder til på jagtvej 111 i en baggård, og der er 8 firmanavne
skrevet på et papskilt. Check evt www.krak.dk
Svindel så det brager!!!
Adrian