Andet multimedie
bentjuul 3670
filype...
Fra : Vuorela

Dato : 05-03-01 22:41

Hejsa! Jeg haR lige modtaget en stor fil - 639 mb - filtipe .iso
eftersigende skulle det være en grafik fil/flere grafikfiler - men
hvordan håndterer jeg den? Jeg har prøvet google - men uden held

/sune

Fra : Madsen

Dato : 05-03-01 22:50

"Vuorela" <nospam@vuorela.dk> skrev:

> Hejsa! Jeg haR lige modtaget en stor fil - 639 mb - filtipe .iso
> eftersigende skulle det være en grafik fil/flere grafikfiler - men
> hvordan håndterer jeg den? Jeg har prøvet google - men uden held

ISO er somregel et image af en cd. Du skal temmelig sikkert bruge
en CD-brænder og et program der kan læse ISO-filer.
Jeg har to brænderprogrammer der kan åbne ISO og brænde en
cd ud af dem. Easy Cd Creator 4.0 Deluxe og CdrWin.

Jeg er dog ikke sikker på om der findes et grafikprogram der kører
med et format der hedder ISO, men jeg tvivler. Størrelsen på filen
tyder også på at det er en hel CD du har fået.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Lars Hult

Dato : 06-03-01 09:05

Hej

Med et lille program der hedder Isobuster kan man se indholdet af en iso
fil.

Jeg har to url's til programmet (fra en text der fulgte med).
www.smart-projects.net
www.isobuster.com

Men jeg synes i øjeblikket ikke rigtig de fungerer.

Men dette link ser ud til at fungere.
http://www.ping.be/vcd/start1.htm

hilsen Lars

Fra : Hans Pedersen

Dato : 06-03-01 12:24

On Mon, 5 Mar 2001 22:49:51 +0100, "Madsen" <madsens@whomail.dk>
wrote:

>Jeg har to brænderprogrammer der kan åbne ISO og brænde en
>cd ud af dem. Easy Cd Creator 4.0 Deluxe og CdrWin.

Nero Burning Rom kan også håndtere ISO. Et rigtigt fedt
brænderprogram: http://www.ahead.de

Hans Pedersen
ICQ: 9178476

Fra : sune vuorela

Dato : 07-03-01 18:11

On Mon, 05 Mar 2001 21:41:28 GMT, nospam@vuorela.dk (Vuorela) wrote:

>Hejsa! Jeg haR lige modtaget en stor fil - 639 mb - filtipe .iso
>eftersigende skulle det være en grafik fil/flere grafikfiler - men
>hvordan håndterer jeg den? Jeg har prøvet google - men uden held

Det var et cd-image.... mange atk. Men nu har jeg så andre problemer -
mend e hører hjemme i en helt anden gruppe....

/sune