Andet multimedie
bentjuul 3670
HP Deskjet 5550
Fra : Hønemor

Dato : 16-12-02 00:06

Hej i gruppen.
Da jeg printer en hel del, har jeg lige udskiftet min HP 710 C med HP 5550
......Den skulle lave flotte fotoudskrifter.
Det gør den bestemt også, men nu har jeg i Weekenden opdaget, at de foto jeg
selv redigerer i Paint Shop Pro bliver forvasket, grumset, uskarpe m.m., når
de bliver printet ud.

Og da jeg bruger dette program utroligt meget vil jeg nu gerne vide om det
kan være rigtigt, at jeg skal få så elendige billeder, når jeg selv lægger
effekter på ?
Jeg printer altid ud direkte fra psp-filen i " Print multiple " og har
heller aldrig haft problemer med hp 710C.
Er der mon nogen her med den samme printer, som kan svare på det ?
Eller sætter jeg indstillingerne forkert ?
Har prøvet med billeder på ca. 30 A4 ark. Hm...Det er nogle dyre forsøg

KH Hønemor