Dyser og karb indstilling på sonic?
Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 15-12-02 22:13

Er der nogen her på NG der kunne være mig behjælpelig med at svare på disse
spørgsmål:
Hvilken hovedddyse har den standard?
Hvad med de andre hvilke størrelser er de standard?
hvor højt skal nålen stå(hvilket hak)?
og hvordan skal justerkuerne stå, og hvilken en af dem skal jeg skrue på?

På forhånd tak

--
Mvh Claus
(med Aprilia Sonic der er et mareridt at starte)

Fra : Sven-bent

Dato : 16-12-02 10:29

"Claus Ruglund Jakobsen" <claus_ruglund*nospam*@jakobsen.tdcadsl.dk> wrote
in message news:atir04$201$1@sunsite.dk...
> [...]
> spørgsmål:
> Hvilken hovedddyse har den standard?
> Hvad med de andre hvilke størrelser er de standard?

Det er det eneste du kan spørge om, for det vides og kan med sikkerhed
skrives.

> hvor højt skal nålen stå(hvilket hak)?
> og hvordan skal justerkuerne stå, og hvilken en af dem skal jeg skrue på?

Men de to spørgsmål kan ingen svare på, da der ikke er noget bestemt hak,
eller antal omd. som er det rigtige, det SKAL indstilles forskelligt til
hver eneste motor.

> På forhånd tak
>
> --
> Mvh Claus
> (med Aprilia Sonic der er et mareridt at starte)

Det kunne være du skulle tjekke choker og for evt. utætheder ved kab. og
indsugning.

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 16-12-02 06:48

Sven-bent wrote:
> Men de to spørgsmål kan ingen svare på, da der ikke er noget bestemt
> hak, eller antal omd. som er det rigtige, det SKAL indstilles
> forskelligt til hver eneste motor.

Jo jo men der da i det midste en grund-indstilling, min gamle ymerhakker
blev da altid stillet i std. indstilling og så finjusterede man derefter

> Det kunne være du skulle tjekke choker og for evt. utætheder ved kab.
> og indsugning.

Begge dele er checkede og virker ok, tæt og det hele

--
Mvh Claus
(cb750 f2 '77 + Aprilia Sonic '99 <-- vintermøvert)