pernille aalund
Fra : Rasmussen

Dato : 15-12-02 21:19

Er der nogen der kender pernille Aalunds bog 10 kilo på 10 uger??? Er den
værd at investere i....

Hilsen Birgit

--
Da jeg er træt af spam, bliver du nødt til at fjerne tallet 5 fra min
adresse.

Fra : pizzaman

Dato : 16-12-02 00:50

Jeg tog ned i en boghandel og smukiggede i den, men var mildest talt ikke
imponeret...alle overtro-kurene smukt skrevet med flot design og en høj
pris. Kan allerhøjst anbefales som bibliotekslån.