FZR1000
Fra : Kenneth R Jensen

Dato : 15-12-02 20:21

Hej Gruppe,

Jeg har overvejet om min nye "knallert" skal være en FZR1000.
Den model jeg tænker på har een firkantet (trapez formet) lygte.
Er det ikke på årgangen 90 - 93 begge inkl.. ?

Jeg har kigget forgæves efter en god "FZR1000 history" page på nettet, så
hvis der er nogen som kender een vil jeg sætte pris på et link.

PS: Hvis der er noget jeg bør være opmærksom på, på denne årgang så er et
par gode råd naturligvis værdsat.

Mvh
Kenneth R Jensen
smadret GSXR400X Impulse

Fra : Michael [2760]

Dato : 15-12-02 21:05

Hej...
Er dette måske noget der kan bruges
http://www.funwebdesign.de/FZR1000.htm

http://www.exupbrotherhood.com

--
Mvh. Michael..
Be careful out there....

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 15-12-02 21:52

"Kenneth R Jensen" <krj@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis der er nogen som kender een vil jeg sætte pris på et link.
>
> PS: Hvis der er noget jeg bør være opmærksom på, på denne årgang så er et

Min mekker har en med 170 HK fed kværn!
--
Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-02 06:24

"Kenneth R Jensen" <krj@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe,
>
> PS: Hvis der er noget jeg bør være opmærksom på, på denne årgang så er et
> par gode råd naturligvis værdsat.

Hej

Jeg havde en sådan fzr 1000 i 4 år og var rigtigt godt tilfreds med den.
Det eneste problem jeg havde, var pakdåserne i forgaflen, de havde det med
at blive lidt utætte hvis cyklen blev brugt mens det var koldt.
Husk at måle tykkelsen af bremseskiverne inden køb.
Du vil helt sikkert høre fra nogle, at de bruger olie (sikkert nok mest folk
som gerne ville have haft en, men ikke fik det )
Min brugte ikke olie og den havde kørt omkring de 50 kkm.
Hivs du vælger at købe en sådan cykel, så får du en cykel med en dejlig
motorkarateristik. Sammanlignet med dagens sportscykler kan den nok virke
lidt tung (men den kan vel også mest betegnes som en sportstourer)

Med venlig hilsen
Bjarne Petersen

PS hvis du køber den, har jeg en Supertrapp slipon potte liggende. (som er
billigt til salg)

Fra : Michael [2760]

Dato : 16-12-02 15:00

> Med venlig hilsen
> Bjarne Petersen
>
> PS hvis du køber den, har jeg en Supertrapp slipon potte liggende. (som er
> billigt til salg)

Hej Bjarne....
kan man være så heldig at den supertrapp er med forrør..
Mvh.
Michael FZR 1000

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-02 07:08

"> Hej Bjarne....
> kan man være så heldig at den supertrapp er med forrør..
> Mvh.
> Michael FZR 1000

Hej
Forrør er vel så meget sagt, der er ca. 30 cm rør som passer på exup
ventilen under motoren.
Potten heddergodt nok Supertrapp, men det er ikke den model hvor der kan
monteres "baffel plader"
Med venlig hilsen
Bjarne Petersen

Fra : Per