Hvor gemmes mine emails på computeren
Fra : Michael Sørensen

Dato : 15-12-02 19:19

Hej gruppe.

Kan det ikke lade sige gøre, at jeg kan gemme mine mails på en diskette. Mit
problem er, at jeg ikke kan finde mine mails som filer på harddisken. Hvor
skal jeg evt. lede?

Jeg kører med WindowsXP og Microsoft Outlook fra Office-pakken

Med venlig JULE-hilsen

Michael Sørensen

Fra : Madsen

Dato : 15-12-02 19:36

Michael Sørensen skrev:

> [...]
> filer på harddisken. Hvor skal jeg evt. lede?
>
> Jeg kører med WindowsXP og Microsoft Outlook fra Office-pakken

Søg efter en fil med efternavnet *.pst. Husk at søge i skjulte filer
og mapper. Standardplaceringen er inde i Documents and Settings\
{Brugernavn}\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook, så
vidt jeg husker. Jeg har flyttet filen over på et andet drev, så jeg
er ikke helt sikker på standardplaceringen.

Madsen.

Fra : Palle Jensen

Dato : 15-12-02 20:41

> Kan det ikke lade sige gøre, at jeg kan gemme mine mails på en
> diskette. Mit problem er, at jeg ikke kan finde mine mails som
> filer på harddisken. Hvor skal jeg evt. lede?

Som Madsen siger... De ligger alle i én fil *.pst.

Men det skal være en djævelsk stor diskette, for den fylder meget den
dersens pst fil!

Fra : Madsen

Dato : 15-12-02 21:11

Palle Jensen skrev:

> Men det skal være en djævelsk stor diskette, for den fylder meget
> den dersens pst fil!

Den lille detalje havde jeg ikke lige bemærket, men du har ret.
Min *.pst-fil til Outlook 2000 fylder pt. 580 MB, men nu er jeg
også tidligere blevet beskyldt for at være en forfærdende ødsel
personage på det område.

For øvrigt kom jeg lige i tanke om følgende link, som nok også
er værd at nævne: <http://support.microsoft.com/?kbid=196492>

Madsen.

Fra : Henning

Dato : 15-12-02 21:45

Brug et backup program i stedet, se www.ajsystems.com

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-12-02 21:18

In article <3dfcc782$0$2551$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, m-
s@mail1.stofanet.dk says...
> Jeg kører med WindowsXP og Microsoft Outlook fra Office-pakken

Fås Outlook andre steder fra end fra Office-pakken?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 16-12-02 21:43

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk> wrote in

> Fås Outlook andre steder fra end fra Office-pakken?

Ja. Det blev f.eks. også distribueret med min fars Siemens PDA så han kan
synkronisere mellem Pocket Windows og Outlook. Så deet. :)

--
Andreas
<http://www.solitude.dk>