intern antenne vs. ekstern antenne, mht in~
Fra : Christian Krogh Niel~

Dato : 15-12-02 18:00

Det siges at interne antenner ikke har så meget indstråling i hjernen, i
forhold til eksterne antenner
Er dette målbart, og hvis det er. Er der den store forskel på de to antenner
mht indstråling

Fra : KGB

Dato : 15-12-02 19:20

"Christian Krogh Nielsen" <ckni01@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Det siges at interne antenner ikke har så meget indstråling i hjernen, i
> forhold til eksterne antenner
> Er dette målbart,

Ja, det er målbart.
(Jeg har dog ikke udstyret til det)

og hvis det er. Er der den store forskel på de to antenner
> mht indstråling

Mon ikke det er de interne antenner der er værst !! (?) !!

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Peter Bendtsen

Dato : 16-12-02 01:01

"Christian Krogh Nielsen" <ckni01@kom.auc.dk> wrote:

> [...]
> forhold til eksterne antenner
> Er dette målbart, og hvis det er. Er der den store forskel på de to

Lav selv din sammenligning:
http://www.mobiltelefon.no/popup/sarverdier.htm

Fra : Peter Bendtsen

Dato : 16-12-02 01:02

Men jo, jeg undersøgte det for nogen tid siden, og der er stor forskel på om
den har antenne inde eller ude.
Jeg bruger nu en med intern antenne anyway