o-kæde
Fra : Sten Jørgensen

Dato : 15-12-02 17:38

hvordan kan man bedst rense en 0-kæde/smøre
kan evt.den tåle petroleum´s bad i længere tid

Fra : Arno Birch

Dato : 15-12-02 19:35

Hej
Jeg har hørt at man kan rense den i diesel oli, skal ligges i blød, her
efter så tager man en børste ikke for hård, skruppe på den, tør den af og
giv så den en ordenlig omgang med noget o-rings kæde smørelse.

--

Mvh Arno
Home page go.to/firemann

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 15-12-02 19:42

> [...]
> efter så tager man en børste ikke for hård, skruppe på den, tør den af og
> giv så den en ordenlig omgang med noget o-rings kæde smørelse.

________________________________

DMC anbefaler helt klart IKKE at bruge diesel, da gummi og des lige kan tage
skade. Petrolium skulle i følge DMC være det bedste, hvilket jeg også holder
mig til.

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Arno Birch

Dato : 15-12-02 19:45

Hej
Ok så tager jeg min ord i mig igen.

--

Mvh Arno
Home page go.to/firemann

Fra : armand

Dato : 15-12-02 20:34

Psycho Cowboy <chrijac@hotmail.com> skrev i en

> DMC anbefaler helt klart IKKE at bruge diesel, da gummi og des lige kan
tage
> skade.

"kan"?
Diesel smadrer med sikkerhed O-ringe der ikke decideret er beregnet til
diesel-påvirkning!!

>Petrolium skulle i følge DMC være det bedste,

Jup!
Og lettest tilgængelige petroleum i passende mængde er den tændvædske eller
lampeolie der står på supermarkedets hylder!

--
Armand.