Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Medion 9725 digital kamera
Fra : portatoman

Dato : 15-12-02 17:28

Har netop anskaffet mig et sådan kamera, men kan for min død ikke få
nogen billeder over på computeren.
Jeg har lagt softwaren ind som beskrevet og windows XP bekræfter at den
har fundet cameraet og installeret driveren.
trykker jeg så på genvejstasten på skrivebordet får jeg får jeg besked
på at kameraet ikke er fundet.
Hvad gør jeg ?
Kan det være fordi det er USB 2 i stedet for USB 1.1 jeg kører med?
Hilsen
Ivan

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars-Peder Nyrup Bøg~

Dato : 15-12-02 20:54

Det kan aldrig gå værre end at du kan købe en kortlæser. Jeg købte en,
selvom kameraet fungerer fint med win 98, og det viste sig, at når man har
taget en 40-50 billeder så bliver man rigtigt glad for kortlæseren for så
går det betydeligt hurtigere at få dem over i computeren. - Men husker du at
stille kameraet på PC og tænde det INDEN du starter programmet på PC'en?
mvh,
Lars-Peder.

portatoman <portatoman.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:062L9.578$Hl6.16520@news010.worldonline.dk...

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 15-12-02 20:55

On Sun, 15 Dec 2002 16:27:49 GMT, "portatoman"
<portatoman.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>på at kameraet ikke er fundet.
>Hvad gør jeg ?
>Kan det være fordi det er USB 2 i stedet for USB 1.1 jeg kører med?
DE har en fantastisk flink Hotline, og jeg har ikke oplevet
ventetid: 44840542
MVH eBBE