Tabeller igen !!!
Fra : Torben

Dato : 05-03-01 21:55

Er der ikke nogen der kan svare på dette. Se venligst mit tidligere indlæg:
Tabeller i frontpage 04-03-2001.

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 05-03-01 22:10

Torben wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Er der ikke nogen der kan svare på dette. Se venligst mit tidligere indlæg:
> Tabeller i frontpage 04-03-2001.

Prøv at poste en URL til din side - ellers er det lidt svært at gætte sig til
hvad der er galt

Mvh
Jonas

Fra : Torben

Dato : 06-03-01 15:12

Hej,

Det er ikke på siden der noget galt. Det er når jeg arbejder i Frontpage at
jeg ikke kan få den til at gøre som jeg vil.

Fra : Camilla Scharff

Dato : 06-03-01 20:56

Har svaret - se dit oprindelige indlæg

Mvh. Camilla