Hjælp, hvordan gør de !!!
Fra : Michael Sølvby

Dato : 15-12-02 15:16

Hej allesammen
Jeg takker mange gange for alle de henvendelser jeg fik første gang jeg
skrev dette indlæg.
Men jeg har stadig ikke fået et klart svar på hvordan det kan lade sig gøre.

Mit sidste indlæg :

"Håber der er nogle her der kan hjælpe mig.
Nå' mit problem er at jeg bliver beskyldt for at sende nogle temmelige
grimme sms beskeder, til min veninde's ex fyr, på besked'erne står mit mobil
nummer som afsender, de ligner en helt almindlig sms besked, men jeg har
aldrig sendt en besked til ham, HVORDAN KAN DET LADE SIG GØRE. jeg forstår
det ikke.
Kan han selv havde skrevet dem?, er det gjordt over nettet?, håber at en af
jer har svaret inden jeg mister min veninde "HJÆLP""

Håber der er en der kan forklare hvordan man kan gøre dette.

MVH
Michael

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 16-12-02 11:38

"Michael Sølvby" <solvby@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> jer har svaret inden jeg mister min veninde "HJÆLP""

Tja, et bud kunne være via coolsms eller anden online sms-sender, hvor man
kan sende med eget nr... Her skal nr'et dog først godkendes, inden man kan
sende med eget nr - dvs. der er en der skal have haft fingre i din telefon
for at kunne gøre dette. Du kan tjekke om beskederne bliver sendt fra nettet
ved at kigge på afsender nummeret. Står der ikke +45 foran afsendernummeret,
er det ikke sendt fra din telefon...

-Peter