søger...
Fra : Julius Larsen

Dato : 15-12-02 12:04

Hej NG. Jeg har noget tid haft en sang på hjernen som jeg har hørt for en
del år siden. Der er en dansk sang og det eneste jeg kan af den er noget af
omkvædet som lyder sådan: ...for bo er fløjtende ligeglad (og så fløjter
han). Det er en lidt glad pop agtig sang. Det er ikke så meget hjælp i får
men mon ikke der er en der ved hvad det er for en???

På forhånd tak
Julius Larsen

Fra : Allan Pedersen

Dato : 15-12-02 14:35

In article <3dfc6198$0$120$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
Julius@larsen.tdcadsl.dk says...

> [...]
> han). Det er en lidt glad pop agtig sang. Det er ikke så meget hjælp i får
> men mon ikke der er en der ved hvad det er for en???

Det lyder som Flopstarz med 'Fløjtende Ligeglad' fra starten af 90'erne

Bo (Bossy Bo) blev senere kendt som den ene halvdel af Østkyst Hustlers

Allan

Fra : Karina Hjorth

Dato : 15-12-02 19:49

> Bo (Bossy Bo) blev senere kendt som den ene halvdel af Østkyst Hustlers

Det må da være den ene tredjedel.... Bossy Bo, Jazzy H og Peyk - det gi'r
tre...

Mvh
Karina

Fra : Allan Pedersen

Dato : 15-12-02 21:14

In article <atiisj$l8v$1@sunsite.dk>, khjorth@oncable.dk says...

> Det må da være den ene tredjedel.... Bossy Bo, Jazzy H og Peyk - det gi'r
> tre...

Damn ... U got me :)

Jeps, det var en smutter. Jeg siger undskyld til Peyk ...

Allan