nOOb alert2: Hvordan laver man exe filer f~
Fra : Grinz

Dato : 15-12-02 01:16

Hej allesammen,

tja, jeg kan sku ikke rigtigt gennemskue hvordan man laver en eksekverbar
fil fra sit java program. Jeg har laver de der javac/java men jeg får ikke
noget andet end .java .class eller maksimalt en .jar fil ud af det.

Hvordan kommer jeg over i en exe from vi kender det fra C/C++.

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 15-12-02 01:56

http://www-106.ibm.com/developerworks/java/library/j-native.html?loc=j

http://www.redhat.com/devnet/articles/gcj.pdf

http://www.xlsoft.com/en/products/development/jet/jetpersonal.html
mvh
JS

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 15-12-02 12:24

In <3dfbc9bf$0$211$edfadb0f@dread13.news.tele.dk> "Grinz" <agaaga@hotmail.com> writes:

> [...]

>noget andet end .java .class eller maksimalt en .jar fil ud af det.

>Hvordan kommer jeg over i en exe from vi kender det fra C/C++.

Overvej om du virkelig oensker at binde dit java-program til en helt bestemt
platform.

/Martin

Fra : Niels Andersen

Dato : 16-12-02 18:24

Martin Moller Pedersen wrote in <athop2$jn2$1@news.net.uni-c.dk>:
> Overvej om du virkelig oensker at binde dit java-program til en helt
> bestemt platform.

Så længe brugerne også har adgang til java-versionen, er der vel ikke de
store ulemper?

--
Mvh.

Niels Andersen