Dataforbindelse til ericsson håndfri
Fra : elspaden

Dato : 14-12-02 18:47

Jeg har monteret et Ericsson håndfri sæt type HF 6600 som passer til en
Ericsson S868 mobiltelefon i min bil
Spørgsmål:
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan komme på Internettet
via overnævnte montering og en bærebar PC (compaq) da der er en data
udgang på boxen til hf 6600 (Modular RJ-45 Connector) som ifølge
monteringsvejledningen er til fax og data....men!!!
er det en seriel,eller netværk eller hvad er det???
er der en der evnt. ved hvordan forbindelserne i stikket/stikkene skal
forbindes??? (evnt.henvisning til links)

http://www.kandu.dk/

Fra : Fischer

Dato : 14-12-02 20:17

> [...]
> (Modular RJ-45 Connector) som ifølge monterings-
> vejledningen er til fax og data....men!!!
> er det en seriel,eller netværk eller hvad er det???

Det er nok en seriel forbindelse.
Spørgsmålet er om ikke data-funktionen kun kan fungere med en SH888 som
modsat S868 har indbygget modem.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : JMo.

Dato : 15-12-02 12:07

"Fischer" <express2002@get2net.dk> wrote in

> Det er nok en seriel forbindelse.
> Spørgsmålet er om ikke data-funktionen kun kan fungere med en SH888 som
> modsat S868 har indbygget modem.

Det tror jeg ikke, for HF6600 kom på markedet samtidig med GH688 - altså
noget for SH888 var klar.

Derimod syn'es at kunne huske noget i retning af at der med DC-2300 kortet
(vers. 4) fulgte et kabel med noget modular stik på. Men jeg er langt fra
sikker (det er jo efterhånden et par dage siden..)