Mangler Spearhead Save
Fra : njay

Dato : 14-12-02 18:14

Er der ikke en venlig sjæl som vil maile/icq et savegame til Mohaa
Spearhead. Helst et save fra banen efter "Normandy - Destroy the
Tigertank". Problemet er at spillet kager lidt i denne bane. Derfor
umulig at gennemfører

Takker
Niels
nwhy@mail.dk
icq; 19787996

Fra : :-\)

Dato : 14-12-02 19:38

Samme problem her.....

Fra : njay

Dato : 14-12-02 19:50

On Sat, 14 Dec 2002 19:37:39 +0100, ":-\)" <botterne@hotmail.com>
wrote:

>Samme problem her.....

Tjaa så ka' du ikke hjælpe ret meget!
Øv

Fra : Leif Hansen

Dato : 14-12-02 21:48

Tja, jeg har et lige hvor tigeren er blevet smadret, er det godt nok.

Leif

Fra : njay

Dato : 15-12-02 03:05

On Sat, 14 Dec 2002 21:47:31 +0100, "Leif Hansen"
<vanh666@hotmail.com> wrote:

>Tja, jeg har et lige hvor tigeren er blevet smadret, er det godt nok.
>

>Leif

Det lyder godt. Send det endeligt.
Nwhy@mail.dk

Fra : H.O.T

Dato : 15-12-02 05:36

Hvorfor ownloade i ikke dn nye patch??? Der skulle være rettet i den, så
banerne kan gennenføres.........

Henrik

Fra : kim

Dato : 15-12-02 14:18

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> skrev i en meddelelse news:ath0qt$dah$1@sunsite.dk...
> Hvorfor ownloade i ikke dn nye patch??? Der skulle være rettet i den, så
> banerne kan gennenføres.........
> Henrik

Har du et link ?

Mvh Kim